Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

długo musiałem się zbierać na odwagę żeby napisać coś w dziale 3D.

W końcu jednak stało się i zakładam swój wątek.

 

Nazwałem go nie bez powodu "raczkowaniem" ponieważ są to moje pierwsze kroki w trzecim wymiarze. Bardzo więc proszę o wyrozumiałość ale i konkretne rady jak ruszyć z rzeczami do przodu.

 

Będę się starał wrzucać tutaj pojedyńcze prace i projekty. Zobaczymy na ile mi czas pozwoli. Praca, studia, praca, prac,a studia, praca: znamy to wszyscy doskonale

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dałbyś w większej rozdziałce, bo słabo widać. Swoją drogą przejrzałem twoje potrfolio - konkretnie z charakterem:) Więcej, więcej, więcej:)

 

P.S. W czym modelujesz? Zbrush?

Napisano (edytowane)

Wrzucam pierwszą pracę.

 

Jest to mój pierwsza i ostatnia jak narazie postać w 3D.

Postanowiłem od razu rzucić się na głęboką wodę i zacząłem od organiki.

Ciężkie to były chwile, miliony przekleństw padło w trakcie pracy. Borykanie się z softem, interfejsem, podstawowymi rzeczami których trzeba było uczyć się krok po kroku. Niesamowite problemy z retopologią (base mesh zrobiony w zbrushu) spowodowały, że w momencie gdy już wiedziałem jak należy ową retopologie zrobić, brakło czasu i zrobiłem tylko base mesh i moja bestyjka ostała się całkiem naga. :P

Ale może to i lepiej bo tworzenie sub tooli w zbrushu mogło by spowodować późniejsze problemy z animacją w low poly. A tak może uda mi się w wolnej chwili wyciągnąć reszte z siatki w maxie.

 

Tak więc. Po kolei. Model z zsphery w zbrushu, potem 3dmax retopologia, mapowanie, tekstura, podpięcie kości, nałożenie skina, prosta animacja chodu, render mental ray z uzyciem HDR.

 

Tyle udało mi się zrobić.

Jeśli coś mówie niepoprawnie, lub używam złej terminologii albo wogule gadam bzdury...to prosze mnie poprawić :)

 

W wolnej chwili wrzuce model z siatką bo wiem że takie cos niewiele wam mówi, ale chwilowo czasu brak.

 

render z maxa - low z normalką

fa42d50e195d5a61.jpg

zrzuty z zbrusha hi poly

f7d5853ef425732c.jpg

 

ca57e0eebf4af613.jpg

 

i koncept od którego dość daleko odbiegłem...ale moim celem był tylko ogulny zamysł a nie odwzorowanie 1 do 1

0ccee695d98129d3.jpg

Edytowane przez len_art
Napisano

Jedyne co mi przychodzi na myśl teraz, to że postać jest niezrównoważona - tzn środek ciężkości na bardzo idzie w przód. Ale nie widziałem animacji, bo na twojej stronce nie chce mi się załadować :P

Napisano

Fajny styl, bardzo podobają mi się tekstury; szkoda, że postać jest naga, bo sylwetka wskazuje na zarys ubrań (w pasie, nogi też wyglądają bryłowato), ale i tak wyszło całkiem ciekawie. Przyczepiłbym się jeszcze do dłoni, które są jakoś wyjątkowo niekształtne (palce wyglądają jak pozgniatane bąble).

Napisano

fajnie, spory potencjał, od razu widać że ktoś z działu 2d ;>

model wiadomo wyglucony co wynika z barku wyczucia pędzli itd ale np teksturka pierwsza klasa.

dajesz dalej, jeszcze kilka modeli i będzie na co popatrzeć.

 

powodzenia !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności