Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

długo musiałem się zbierać na odwagę żeby napisać coś w dziale 3D.

W końcu jednak stało się i zakładam swój wątek.

 

Nazwałem go nie bez powodu "raczkowaniem" ponieważ są to moje pierwsze kroki w trzecim wymiarze. Bardzo więc proszę o wyrozumiałość ale i konkretne rady jak ruszyć z rzeczami do przodu.

 

Będę się starał wrzucać tutaj pojedyńcze prace i projekty. Zobaczymy na ile mi czas pozwoli. Praca, studia, praca, prac,a studia, praca: znamy to wszyscy doskonale

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dałbyś w większej rozdziałce, bo słabo widać. Swoją drogą przejrzałem twoje potrfolio - konkretnie z charakterem:) Więcej, więcej, więcej:)

 

P.S. W czym modelujesz? Zbrush?

Napisano
  • Autor

Wrzucam pierwszą pracę.

 

Jest to mój pierwsza i ostatnia jak narazie postać w 3D.

Postanowiłem od razu rzucić się na głęboką wodę i zacząłem od organiki.

Ciężkie to były chwile, miliony przekleństw padło w trakcie pracy. Borykanie się z softem, interfejsem, podstawowymi rzeczami których trzeba było uczyć się krok po kroku. Niesamowite problemy z retopologią (base mesh zrobiony w zbrushu) spowodowały, że w momencie gdy już wiedziałem jak należy ową retopologie zrobić, brakło czasu i zrobiłem tylko base mesh i moja bestyjka ostała się całkiem naga. :P

Ale może to i lepiej bo tworzenie sub tooli w zbrushu mogło by spowodować późniejsze problemy z animacją w low poly. A tak może uda mi się w wolnej chwili wyciągnąć reszte z siatki w maxie.

 

Tak więc. Po kolei. Model z zsphery w zbrushu, potem 3dmax retopologia, mapowanie, tekstura, podpięcie kości, nałożenie skina, prosta animacja chodu, render mental ray z uzyciem HDR.

 

Tyle udało mi się zrobić.

Jeśli coś mówie niepoprawnie, lub używam złej terminologii albo wogule gadam bzdury...to prosze mnie poprawić :)

 

W wolnej chwili wrzuce model z siatką bo wiem że takie cos niewiele wam mówi, ale chwilowo czasu brak.

 

render z maxa - low z normalką

fa42d50e195d5a61.jpg

zrzuty z zbrusha hi poly

f7d5853ef425732c.jpg

 

ca57e0eebf4af613.jpg

 

i koncept od którego dość daleko odbiegłem...ale moim celem był tylko ogulny zamysł a nie odwzorowanie 1 do 1

0ccee695d98129d3.jpg

Edytowane przez len_art

Napisano

Jedyne co mi przychodzi na myśl teraz, to że postać jest niezrównoważona - tzn środek ciężkości na bardzo idzie w przód. Ale nie widziałem animacji, bo na twojej stronce nie chce mi się załadować :P

Napisano

Fajny styl, bardzo podobają mi się tekstury; szkoda, że postać jest naga, bo sylwetka wskazuje na zarys ubrań (w pasie, nogi też wyglądają bryłowato), ale i tak wyszło całkiem ciekawie. Przyczepiłbym się jeszcze do dłoni, które są jakoś wyjątkowo niekształtne (palce wyglądają jak pozgniatane bąble).

Napisano

fajnie, spory potencjał, od razu widać że ktoś z działu 2d ;>

model wiadomo wyglucony co wynika z barku wyczucia pędzli itd ale np teksturka pierwsza klasa.

dajesz dalej, jeszcze kilka modeli i będzie na co popatrzeć.

 

powodzenia !

Napisano

Model glutowaty ale teksturki pierwsza klasa.

 

Kwestia wprawy w posługiwaniu sie narzędziem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności