Napisano 2 Luty 201015 l Witam, długo musiałem się zbierać na odwagę żeby napisać coś w dziale 3D. W końcu jednak stało się i zakładam swój wątek. Nazwałem go nie bez powodu "raczkowaniem" ponieważ są to moje pierwsze kroki w trzecim wymiarze. Bardzo więc proszę o wyrozumiałość ale i konkretne rady jak ruszyć z rzeczami do przodu. Będę się starał wrzucać tutaj pojedyńcze prace i projekty. Zobaczymy na ile mi czas pozwoli. Praca, studia, praca, prac,a studia, praca: znamy to wszyscy doskonale
Napisano 2 Luty 201015 l Dałbyś w większej rozdziałce, bo słabo widać. Swoją drogą przejrzałem twoje potrfolio - konkretnie z charakterem:) Więcej, więcej, więcej:) P.S. W czym modelujesz? Zbrush?
Napisano 2 Luty 201015 l Autor Wrzucam pierwszą pracę. Jest to mój pierwsza i ostatnia jak narazie postać w 3D. Postanowiłem od razu rzucić się na głęboką wodę i zacząłem od organiki. Ciężkie to były chwile, miliony przekleństw padło w trakcie pracy. Borykanie się z softem, interfejsem, podstawowymi rzeczami których trzeba było uczyć się krok po kroku. Niesamowite problemy z retopologią (base mesh zrobiony w zbrushu) spowodowały, że w momencie gdy już wiedziałem jak należy ową retopologie zrobić, brakło czasu i zrobiłem tylko base mesh i moja bestyjka ostała się całkiem naga. :P Ale może to i lepiej bo tworzenie sub tooli w zbrushu mogło by spowodować późniejsze problemy z animacją w low poly. A tak może uda mi się w wolnej chwili wyciągnąć reszte z siatki w maxie. Tak więc. Po kolei. Model z zsphery w zbrushu, potem 3dmax retopologia, mapowanie, tekstura, podpięcie kości, nałożenie skina, prosta animacja chodu, render mental ray z uzyciem HDR. Tyle udało mi się zrobić. Jeśli coś mówie niepoprawnie, lub używam złej terminologii albo wogule gadam bzdury...to prosze mnie poprawić :) W wolnej chwili wrzuce model z siatką bo wiem że takie cos niewiele wam mówi, ale chwilowo czasu brak. render z maxa - low z normalką zrzuty z zbrusha hi poly i koncept od którego dość daleko odbiegłem...ale moim celem był tylko ogulny zamysł a nie odwzorowanie 1 do 1 Edytowane 2 Luty 201015 l przez len_art
Napisano 2 Luty 201015 l Jedyne co mi przychodzi na myśl teraz, to że postać jest niezrównoważona - tzn środek ciężkości na bardzo idzie w przód. Ale nie widziałem animacji, bo na twojej stronce nie chce mi się załadować :P
Napisano 2 Luty 201015 l Fajny styl, bardzo podobają mi się tekstury; szkoda, że postać jest naga, bo sylwetka wskazuje na zarys ubrań (w pasie, nogi też wyglądają bryłowato), ale i tak wyszło całkiem ciekawie. Przyczepiłbym się jeszcze do dłoni, które są jakoś wyjątkowo niekształtne (palce wyglądają jak pozgniatane bąble).
Napisano 2 Luty 201015 l fajnie, spory potencjał, od razu widać że ktoś z działu 2d ;> model wiadomo wyglucony co wynika z barku wyczucia pędzli itd ale np teksturka pierwsza klasa. dajesz dalej, jeszcze kilka modeli i będzie na co popatrzeć. powodzenia !
Napisano 2 Luty 201015 l Model glutowaty ale teksturki pierwsza klasa. Kwestia wprawy w posługiwaniu sie narzędziem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto