Skocz do zawartości

Skalowanie do określonego rozmiaru


Balabanova

Rekomendowane odpowiedzi

To pewnie bardzo prosta rzecz, ale nie mogę nigdzie znależć. Mam obiekt w editable poly a chciałabym ustalić mu dokładne rozmiary, np. z 649 px zmienić jeden bok na 1000 a inne żeby się zmieniły "uniformly". Skalowanie jest w procentach więc nie podaje mi dokładnych wymiarów końcowych. Proszę o szybką odpowiedź:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

(1000/694)*100%=144,092%

 

@down

 

Być może trochę przesadziłem, dzieciaki mają ferie, piszą bezsensowne posty. No cóż, tym razem nie trafiłem.

Max nie ma w swoim zanadrzu takiej sztuczki, i skalowanie o wyliczony procent jest chyba jedyną metodą.

 

Swoją drogą ciekawe, że taki SketchUp ma możliwość powiększenia obiektu ze snapowaniem do linii odpowiednio dłuższej, a już nasz drogi 3dsmax nie.

Edytowane przez voyager
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Nie mam tego w planach, przynajmniej nie tych na najbliższe lata. Jak skończę studia to może to przemyślę. Na razie dobrze mi idzie. Gdy proszę o pomoc niepotrzebne mi są takie bezcelowe komentarze. Mam maxa od 2 tygodni i czasem wychodzą elementarne braki, więc pytam. Gratuluję warsztatu i geniuszu, skoro od początku max nie miał dla Ciebie żadnych tajemnic. Pozdrawiam, Mistrzu

 

Znam takie opcje właśnie z SketchUpa, i Photoshopa, tylko tam jest 2d. Mozna skalować procentami, ale i wymiarami.

;) Mam sesję niestety, nie ferie.

 

Architekturę i Urbanistykę. PWR. eksportuję model do autocada, a tam to już w ogóle nie wiem co i jak z rozmiarami...

Edytowane przez Balabanova
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności