Skocz do zawartości

problem SWIFT 3D do Mflash


bakenbauer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zainteresowałem się tworzeniem elementów 3d we flashu znalazłem do tego odpowiedni program Swift 3d. Stworzyłem model w 3dmaxie przerzuciłem do Swifta dodałem tam odpowiednia dla mnie animacje i nie wiem co dalej. Nie potrafię znaleść odpowiedniej opcji by móc to zaimportować do flasha.

 

Czy znalazł by się ktoś tak miły i spokojnie wytłumaczył mi jak mam to zrobić?

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Musisz:

 

1. Zapisać animację do: avi, mov, mp4 itd. Jak nie wiesz to często to się nazywa albo export albo render animation lub video.

2. We flashu klikasz: File > Import > Import Video.

3. Znajdujesz to co zapisałeś i klikasz OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jest taki problem jak mówi ola-f niema takiej opcji

exportując można tylko na 2 możliwości:

Export scene to 3ds ---> czyli do 3dmaxa i

Exporto scene to Papeversion 3d ---> niewiem do jakiego programu końcówka zapisu dea

a zwykły zpais jest możliwe tylko w formacie t3d czyli programowym

 

Ktoś może jakoś pomóc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie używa tego programu?

To może pokierujecie mnie jakim inny programem powinienem się zainteresować żeby urzyć model z 3dmaxa we flashu?

Czy poprostu stworzyć filmik w avi a potem poklatkować go we fklashu jak pisze 3d man?

Tylko jedno mam nurtuje czy to niebedzie za dużo ważyć.

Jakieś propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w obecnje technologii i kilku klasach do 3d we flashu ekspoortuje sie do PV3D (papervision) a stamtąd masz kontrolę nad obiektem z poziomu skryptu.

 

Kiedyś swift eksportowal pliki fla z wektorowymi poklatkowymi obiektami, ale ani to ladne, ani wygodne nie bylo (pomijajac brak tekstur i slaba wydajnosc flasha z wieloma obiektami wektorowymi w anti-aliasowanej animacji) i widac zmienili filozofię. Prerenderowany obiekt będzie wygodny, ale będzie ważył. Jeżeli chcesz zastosować efekty jak cienie, odbicia z hdri i ogolnie większą ilość fejsów na obiekt, to pusc render i wczytaj sekwencje. Flash automatycznie wczyta Ci po imporcie 1szej klatki całą sekwencję (pierw zapyta czy tak zrobic). Zamknij ja tylko w movie clipie (do niego importuj animacje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z Maxa masz mozliwosc exportu do DAE przez plugin OpenCollada, nie tem Maxowy. Pozniej programujesz i renderujesz we flashu juz przez Papervision. Jest masa materialow w sieci. Mozesz zajrzec nizej na moj watek - Papervision. Jak cos moge pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności