Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pojawiła się aktualizacja narzędzia dla programu 3ds max o nazwie RayFire Tool służącego do symulacji zniszczeń, wybuchów. Z nowości warto podkreślić współpracę z PhysX 2.0. Zachęcam do obejrzenia promocyjnego wideo.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1004

 

 

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Jest demo przeca. Ale obsługa PhysXa dla 64bitów? Słoooooodkoooo :D

 

EDIT:

I info dla ludzi, którzy się zarejestrowali w supporcie i do dziś nie mają kont.

Po prostu sprwadźcie czy macie ;) Zarejestrowałem się z miesiąc temu, do dziś nVidia nie napisała do mnie ale konto jest (i co za tym idzie PhysX 2.0 ;) )

Edytowane przez Leru
Napisano

Młody jam i mało w życiu widział, ale w większości przypadków strasznie we mnie uderzają trójkąty. Tak to sztucznie wygląda wtedy, gdy na ekranie latają trójkątne szczątki obiektów... Cóz - może tak jest w rzeczywistości?

 

Ważne, że ładnie można coś zniszczyć =)

 

Jak jest w ogóle w przypadku tego pluginu - on sam dzieli obiekt na elementy czy trzeba to ręcznie kroić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności