adek Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Pojawiła się aktualizacja narzędzia dla programu 3ds max o nazwie RayFire Tool służącego do symulacji zniszczeń, wybuchów. Z nowości warto podkreślić współpracę z PhysX 2.0. Zachęcam do obejrzenia promocyjnego wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1004
Levus Napisano 6 Luty 2010 Napisano 6 Luty 2010 Bardzo przyjemny plug, miałem okazję pracować, dość łatwy w obsłudze, polecam.
_Mich@l_ Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Tylko, że drogi trochę. Brakuje wersji niekomercyjnych tych wszystkich pluginów.
Leru Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 (edytowane) Jest demo przeca. Ale obsługa PhysXa dla 64bitów? Słoooooodkoooo :D EDIT: I info dla ludzi, którzy się zarejestrowali w supporcie i do dziś nie mają kont. Po prostu sprwadźcie czy macie ;) Zarejestrowałem się z miesiąc temu, do dziś nVidia nie napisała do mnie ale konto jest (i co za tym idzie PhysX 2.0 ;) ) Edytowane 8 Luty 2010 przez Leru
_Arti_ Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Młody jam i mało w życiu widział, ale w większości przypadków strasznie we mnie uderzają trójkąty. Tak to sztucznie wygląda wtedy, gdy na ekranie latają trójkątne szczątki obiektów... Cóz - może tak jest w rzeczywistości? Ważne, że ładnie można coś zniszczyć =) Jak jest w ogóle w przypadku tego pluginu - on sam dzieli obiekt na elementy czy trzeba to ręcznie kroić?
kłapouchy Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Tak sam kroi. Wystarczy ustalic ilosc na jaką ma pokroic, w jaki kształt i wcisną przycisk :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się