Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pojawiła się aktualizacja narzędzia dla programu 3ds max o nazwie RayFire Tool służącego do symulacji zniszczeń, wybuchów. Z nowości warto podkreślić współpracę z PhysX 2.0. Zachęcam do obejrzenia promocyjnego wideo.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1004

 

 

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo przyjemny plug, miałem okazję pracować, dość łatwy w obsłudze, polecam.

Napisano

Jest demo przeca. Ale obsługa PhysXa dla 64bitów? Słoooooodkoooo :D

 

EDIT:

I info dla ludzi, którzy się zarejestrowali w supporcie i do dziś nie mają kont.

Po prostu sprwadźcie czy macie ;) Zarejestrowałem się z miesiąc temu, do dziś nVidia nie napisała do mnie ale konto jest (i co za tym idzie PhysX 2.0 ;) )

Edytowane przez Leru

Napisano

Młody jam i mało w życiu widział, ale w większości przypadków strasznie we mnie uderzają trójkąty. Tak to sztucznie wygląda wtedy, gdy na ekranie latają trójkątne szczątki obiektów... Cóz - może tak jest w rzeczywistości?

 

Ważne, że ładnie można coś zniszczyć =)

 

Jak jest w ogóle w przypadku tego pluginu - on sam dzieli obiekt na elementy czy trzeba to ręcznie kroić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności