Napisano 6 Luty 201015 l Pojawiła się aktualizacja narzędzia dla programu 3ds max o nazwie RayFire Tool służącego do symulacji zniszczeń, wybuchów. Z nowości warto podkreślić współpracę z PhysX 2.0. Zachęcam do obejrzenia promocyjnego wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1004
Napisano 6 Luty 201015 l Bardzo przyjemny plug, miałem okazję pracować, dość łatwy w obsłudze, polecam.
Napisano 7 Luty 201015 l Tylko, że drogi trochę. Brakuje wersji niekomercyjnych tych wszystkich pluginów.
Napisano 8 Luty 201015 l Jest demo przeca. Ale obsługa PhysXa dla 64bitów? Słoooooodkoooo :D EDIT: I info dla ludzi, którzy się zarejestrowali w supporcie i do dziś nie mają kont. Po prostu sprwadźcie czy macie ;) Zarejestrowałem się z miesiąc temu, do dziś nVidia nie napisała do mnie ale konto jest (i co za tym idzie PhysX 2.0 ;) ) Edytowane 8 Luty 201015 l przez Leru
Napisano 8 Luty 201015 l Młody jam i mało w życiu widział, ale w większości przypadków strasznie we mnie uderzają trójkąty. Tak to sztucznie wygląda wtedy, gdy na ekranie latają trójkątne szczątki obiektów... Cóz - może tak jest w rzeczywistości? Ważne, że ładnie można coś zniszczyć =) Jak jest w ogóle w przypadku tego pluginu - on sam dzieli obiekt na elementy czy trzeba to ręcznie kroić?
Napisano 8 Luty 201015 l Tak sam kroi. Wystarczy ustalic ilosc na jaką ma pokroic, w jaki kształt i wcisną przycisk :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto