naveth Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 witam.przy łączeniu przekrojów /splajnów w "geometry" (po "attach") : /new vertex type/line/cross section splajny niby są łączone liniami, ale po konwersji do poly lub mesha max tworzy plany na bazie splajnów a nie bryłę, lub w ogóle "nie widzi". co jest nie tak???????????????
mirach Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 po zobaczeniu/przeczytaniu niestety nie zrozumieniu (braku owego) domyslam sie jedynie, ze moze ci byc potrzebny nalozony modyfikator surface, ale screen by duzo wiecej wyjasnil.
naveth Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 dla jasności: "attach" zrobiłem po konwersj do spajnów, potem cross section przeciągając myszą to po lewej a po konwersji do poli jak widać po prawej dla janości również : na razie mam pewne nadwyżki entuzjazmu nad znajomością maxa
sly Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 poly edit - border [select=both] - bridge. Nie łatwiej zrobić normalnego Wałka...?
Wray Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Tak jak pisze mirach. Jest ci potrzebny modyfikator Surface. Dodaj go zanim sprowadzisz "krzywe" do Editable poly.
naveth Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 miałem bardziej złozony kształt. tu wałek żeby nie komplikować:) pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się