Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam.przy łączeniu przekrojów /splajnów w "geometry" (po "attach") : /new vertex type/line/cross section splajny niby są łączone liniami, ale po konwersji do poly lub mesha max tworzy plany na bazie splajnów a nie bryłę, lub w ogóle "nie widzi". co jest nie tak???????????????

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po zobaczeniu/przeczytaniu niestety nie zrozumieniu (braku owego) domyslam sie jedynie, ze moze ci byc potrzebny nalozony modyfikator surface, ale screen by duzo wiecej wyjasnil.

Napisano
  • Autor

gh816teoyllnhomt2awm.jpg

 

dla jasności: "attach" zrobiłem po konwersj do spajnów, potem cross section przeciągając myszą to po lewej a po konwersji do poli jak widać po prawej

dla janości również : na razie mam pewne nadwyżki entuzjazmu nad znajomością maxa

Napisano

poly edit - border [select=both] - bridge.

Nie łatwiej zrobić normalnego Wałka...?

Napisano

Tak jak pisze mirach. Jest ci potrzebny modyfikator Surface. Dodaj go zanim sprowadzisz "krzywe" do Editable poly.

Napisano
  • Autor

miałem bardziej złozony kształt. tu wałek żeby nie komplikować:) pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności