Napisano 7 Luty 201015 l witam.przy łączeniu przekrojów /splajnów w "geometry" (po "attach") : /new vertex type/line/cross section splajny niby są łączone liniami, ale po konwersji do poly lub mesha max tworzy plany na bazie splajnów a nie bryłę, lub w ogóle "nie widzi". co jest nie tak???????????????
Napisano 7 Luty 201015 l po zobaczeniu/przeczytaniu niestety nie zrozumieniu (braku owego) domyslam sie jedynie, ze moze ci byc potrzebny nalozony modyfikator surface, ale screen by duzo wiecej wyjasnil.
Napisano 7 Luty 201015 l Autor dla jasności: "attach" zrobiłem po konwersj do spajnów, potem cross section przeciągając myszą to po lewej a po konwersji do poli jak widać po prawej dla janości również : na razie mam pewne nadwyżki entuzjazmu nad znajomością maxa
Napisano 7 Luty 201015 l poly edit - border [select=both] - bridge. Nie łatwiej zrobić normalnego Wałka...?
Napisano 7 Luty 201015 l Tak jak pisze mirach. Jest ci potrzebny modyfikator Surface. Dodaj go zanim sprowadzisz "krzywe" do Editable poly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto