WarFan Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Próbuję wymodelować dom z bali do gry więc na wstępie mówię że ma to być model low poly w granicach do 3k poly. Jestem na etapie modelowania wejścia do domku jednak nie wiem czy dobrze wytłaczam belki (domek ma być duży cały z bali i na dodatek te bale maja jakoś wystawać żeby sprawiać wrażenie trójwymiarowości) Proszę o pomoc, bo nie mogę wymyśleć jakiegoś dobrego sposobu aby zaoszczędzić na polygonach :)
Ninja Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Zrób belki i je poustawiaj odpowiednio. Ps. W domku z belek, belki wystają poza domek, więc raczej takie kwadratowe nie będzie wyglądać realistycznie.
WarFan Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 Końców belek nie będzie widać, bedą zakryte prostopadle ustawionymi belkami które będą pełnić rolę szkieletu budynku. Chodzi mi tylko o uzyskanie wypukłości.
olaf Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 to rzuc wiecej światła na górę i nie zapomnij w teksturze bali pionowych domalowac połaczeń idealnie półkolistych, to powinno dac fajny efekt.
WarFan Napisano 7 Luty 2010 Autor Napisano 7 Luty 2010 Co mi da światło stworzone w maxie jak i tak model zostanie wyeksportowany do .obj. Co do tych połączeń to nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. Mogła byś narysować mniej więcej? :P
olaf Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 blablabla, p.s. nie jestem K-wa ona, po prostu mi sie zapomnialo hasla do olaf a i maila chyba zmienilem i nie mam jak odzyskac. 1
Rekomendowane odpowiedzi