Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Próbuję wymodelować dom z bali do gry więc na wstępie mówię że ma to być model low poly w granicach do 3k poly. Jestem na etapie modelowania wejścia do domku jednak nie wiem czy dobrze wytłaczam belki (domek ma być duży cały z bali i na dodatek te bale maja jakoś wystawać żeby sprawiać wrażenie trójwymiarowości)

 

20100207123751.png

 

Proszę o pomoc, bo nie mogę wymyśleć jakiegoś dobrego sposobu aby zaoszczędzić na polygonach :)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób belki i je poustawiaj odpowiednio.

 

Ps. W domku z belek, belki wystają poza domek, więc raczej takie kwadratowe nie będzie wyglądać realistycznie.

Napisano

Końców belek nie będzie widać, bedą zakryte prostopadle ustawionymi belkami które będą pełnić rolę szkieletu budynku. Chodzi mi tylko o uzyskanie wypukłości.

Napisano

to rzuc wiecej światła na górę i nie zapomnij w teksturze bali pionowych domalowac połaczeń idealnie półkolistych, to powinno dac fajny efekt.

Napisano

Co mi da światło stworzone w maxie jak i tak model zostanie wyeksportowany do .obj. Co do tych połączeń to nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. Mogła byś narysować mniej więcej? :P

Napisano

blablabla,

p.s. nie jestem K-wa ona, po prostu mi sie zapomnialo hasla do olaf a i maila chyba zmienilem i nie mam jak odzyskac.

tex.jpg

  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności