Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Próbuję wymodelować dom z bali do gry więc na wstępie mówię że ma to być model low poly w granicach do 3k poly. Jestem na etapie modelowania wejścia do domku jednak nie wiem czy dobrze wytłaczam belki (domek ma być duży cały z bali i na dodatek te bale maja jakoś wystawać żeby sprawiać wrażenie trójwymiarowości)

 

20100207123751.png

 

Proszę o pomoc, bo nie mogę wymyśleć jakiegoś dobrego sposobu aby zaoszczędzić na polygonach :)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób belki i je poustawiaj odpowiednio.

 

Ps. W domku z belek, belki wystają poza domek, więc raczej takie kwadratowe nie będzie wyglądać realistycznie.

Napisano
  • Autor

Końców belek nie będzie widać, bedą zakryte prostopadle ustawionymi belkami które będą pełnić rolę szkieletu budynku. Chodzi mi tylko o uzyskanie wypukłości.

Napisano

to rzuc wiecej światła na górę i nie zapomnij w teksturze bali pionowych domalowac połaczeń idealnie półkolistych, to powinno dac fajny efekt.

Napisano
  • Autor

Co mi da światło stworzone w maxie jak i tak model zostanie wyeksportowany do .obj. Co do tych połączeń to nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. Mogła byś narysować mniej więcej? :P

Napisano

blablabla,

p.s. nie jestem K-wa ona, po prostu mi sie zapomnialo hasla do olaf a i maila chyba zmienilem i nie mam jak odzyskac.

tex.jpg

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności