Doherty Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Tworzac siatke na aucie robi sie jakby dwu-warstwowa i to bardzo mi przeszkadza w modelowaniu:/ dlaczego tak jest ?? Jak to wylaczyc ? Nizej daje przyklad o co mi chodzi
3D man Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Ha! Jak się uczyłem używać 3dsa to też miałem taki problem i rozwiązanie jest takie że albo małeś wysokość na minusie a drógie to widok (jak jest cieńkie to tak się dzieje, ale przy renderze to nic nie zmienia tylko ta wysokość. :))
Mr. J Napisano 10 Luty 2010 Napisano 10 Luty 2010 Przy okazji, zrób windowsowy pasek trochę węższy bo przez niego niepotrzebnie tracisz przestrzeń roboczą.
Doherty Napisano 11 Luty 2010 Autor Napisano 11 Luty 2010 Sprawdzalem ta wysokosc i nawet jesli wszystko mam na + to i tak mam takie cos :( a strasznie mnie to wkurza ;/ z kazdej perspektywy tak to wyglada lipa :( jak temu zaradzic ?
Bacry Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 włącz we właściwościach obiektu 'backface cull' i zobacz jak będzie wtedy.
Wray Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Usuń "wadliwe" polygony albo utwórz nowy Plane. Tak czy inaczej nic skomplikowanego.
Doherty Napisano 12 Luty 2010 Autor Napisano 12 Luty 2010 juz dziala :] wielkie dzieki ;p wystarczylo wlaczyc backface cull ;p
Rekomendowane odpowiedzi