Napisano 10 Luty 201015 l Tworzac siatke na aucie robi sie jakby dwu-warstwowa i to bardzo mi przeszkadza w modelowaniu:/ dlaczego tak jest ?? Jak to wylaczyc ? Nizej daje przyklad o co mi chodzi
Napisano 10 Luty 201015 l Ha! Jak się uczyłem używać 3dsa to też miałem taki problem i rozwiązanie jest takie że albo małeś wysokość na minusie a drógie to widok (jak jest cieńkie to tak się dzieje, ale przy renderze to nic nie zmienia tylko ta wysokość. :))
Napisano 10 Luty 201015 l Przy okazji, zrób windowsowy pasek trochę węższy bo przez niego niepotrzebnie tracisz przestrzeń roboczą.
Napisano 11 Luty 201015 l Autor Sprawdzalem ta wysokosc i nawet jesli wszystko mam na + to i tak mam takie cos :( a strasznie mnie to wkurza ;/ z kazdej perspektywy tak to wyglada lipa :( jak temu zaradzic ?
Napisano 12 Luty 201015 l Usuń "wadliwe" polygony albo utwórz nowy Plane. Tak czy inaczej nic skomplikowanego.