Raffez Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Witam jako że ostatnio zostało zarzucone mi iż rzucam się na "za bardzo skomplikowane" prace to załączam malutką porcję moich wypocin. Tym razem nie jest to wizja po kilku piwkach a realna maszyna wojenna SU-122 - radzieckie działo samobieżne. Jakby ktoś mógł zapodać jakiś dobry tutorial na temat materiałów to byłbym bardzo wdzięczny - szczególnie chodzi o metal i połysk. Proszę o wszelkie sugestie co można by dopracować. W planach jest dodanie brukowanej uliczki oraz starych lamp ulicznych i jakichś kamienic do tego...
DonJakub Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Przede wszystkim przedstawienie modelu bym poprawił. Cokolwiek by to nie było nie może wisieć w przestrzeni i to jeszcze tak ciemnej, że mało co widać. Perspektywa też taka bardziej z okienka USER, może jak byś dał kamerę albo przestawił na Perspective było by lepiej widać. Co do modelu koła są wtopione w gąsiorki i ta textura czemu ma takie dziwne szumy? paski? linie ?
kliment woroszyłow Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Zanim zaczniesz go texturowac to go zacznij od nowa bo póki co to jest bardzo słabo. ilosc błędów taka ze aż mi sie nie chce wymieniać. błotniki, koła, gąsiory( szczególnie te zęby które zamiast na srodku sa na zewnątrz).... nie lubie krytykować zbyt ostro ale jak widze takie coś to mnie serce boli....
Raffez Napisano 11 Luty 2010 Autor Napisano 11 Luty 2010 Damn nawet nie spojrzałem na te koła a tu faktycznie wtopa że strach na to patrzeć :/ Textura nie ma szumów tylko model jest tak zrobiony na extrude... Chciałem jakoś uzyskać efekt porowatości :/ widać nie tak to się robi :( Perspektywa z perspective normalnie zrobiona. Co do Tych zębów to one tak miały... chociaż nieee... teraz patrzę na inne szkice i faktycznie źle to zrobione :( Kliment pisz co ci przyjdzie na myśl. Ja tam się krytyki nie boję (szczególnie takiego guru jak Ty), wręcz przeciwnie, pomaga mi to w robienu postępów.
Gość fishinthewater Napisano 11 Luty 2010 Napisano 11 Luty 2010 Ale przyznacie chyba że lepiej mu poszło tym razem niż z tą sceną techno, przynajmniej widać co to jest ;) może to i lepiej że tym razem robisz coś bez % ;) Prześpij się i rzuć jutro rano okiem na tą pracę jeszcze raz a błędy sam zauważysz. p.s nic ci nikt nie zarzucał tylko zaproponował żebyś zaczął od czegoś prostszego no i trochę poćwiczył...mały postęp widać..keep movin
KoMic Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Cienkie, tak jak napisal Kliment jest tu tyle baboli ze szkoda strzepic jezor. dla mnie calosc jest przegrana,. Teraz dam Ci rade. chcesz cos zrobic np tego typu to. 1. zbierz materialy. rysunki techniczne zwane blueprint(pod takim haslem szukaj w necie). zdjecia, opracowania itp. Musisz miec przynajmniej podstawowa wiedze na temat tego co modelujesz, sorry. Ale zeby zrobic kly gasienic na zewnatrz to nie wiem co trzeba jarac. tzn wiedza na ten temat nawet nie jest elementarna, To jest cos tak naturalnego ze powinno sie to wypic z mlekiem matki: ] 2. zaloz watek w ktorym opisze co i jak chcesz zrobic. 3. modelujac wrzucaj fragmenty do oceny. Dzieki temu na bierzaco bedzie mozna korygowac bledy. Filtrujac dobre od zlych rad: ] 4. ciesz sie z rezultatu. jest to prosty 4 punktowy przepis na udany watek i finalna prace. pozdr
goral_44 Napisano 12 Luty 2010 Napisano 12 Luty 2010 Przepis 4 punktowy jest, ale czy taki prosty? Wozy bojowe mają tę wadę, że mają wiele modyfikacji, malowań na różne okresy, a czasem trzeba je dostosować pod konkretnego dowódcę, który lubił ciapki wzdłuż nie w poprzek, lub różowe serduszka. Samoloty mają jeszcze wiecej takich wymagań. To wszystko trzeba brać pod uwagę wybierając model.
bartekb89 Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 trzeba zebrać najpierw materiały trochę poczytać o modelu i odwzorować konkretną wersje a tutaj zaprezentowałeś taki model który nadawał się do low poly , kiedys grałem na PS one w takie czołgi jakieś 10 lat temu i tam właśnie one takie były , wiadome że każdy się uczy ale im bardziej będziesz dbał o detal to później w samym tylko kolorze będzie model kestra wyglądał a jak dojdzie malowanie to juz całkiem wypas a tutaj to tak poprostu troszke modelowania i teksturki jak do gier i renderek na szybciutko :) pozdrawiam i zachecam do pracy
Raffez Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Dziękuję bardzo za komentarze i "wsparcie technicze" Myślę że następne moje prace nie będą już takimi nie wypałami :) Co prawda to prawda - materiały trzeba zebrać a nie tylko sam blueprint i jedno zdjęcie i na tym się wzorować jak ja to zrobiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się