tomly Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 Hej. Natrafiłem na dziwny problem i nie wiem o co tu chodzi. Model robiłem z cylindra bevel-ując do góry, na samym końcu connect odpowiednich krawędzi i siateczka wygląda ok, ale na modelu i tak widać polygony. Screen poniżej.
Patrinhopl Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 Może modyfikator meshsmooth ? To wygładzi model
tomly Napisano 13 Luty 2010 Autor Napisano 13 Luty 2010 Smooth załatwia sprawę, ale aż za bardzo. Zależy mi na lekko kanciastych kształtach. Najdziwniejsze jest to, że zarówno w viewporcie jak i na renderze pokazuje takie polygony jak na screenie, niezależnie co zrobię z siatką.
Kubajaniak Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 Daj Chamfer na krawędzie, gdzie ma być kanciasto, a później dopiero MS :) 1
Hynol Napisano 13 Luty 2010 Napisano 13 Luty 2010 W modyfikatorze smooth masz wartość treshold która definiuje kąt w obrębie którego będą wygładzane poligony. Spróbuj zmniejszyć tą wartość. 1
tomly Napisano 14 Luty 2010 Autor Napisano 14 Luty 2010 Smooth ze zmniejszonym treshold zrobił dokładnie to o co chodziło. Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi