tomly Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 Hej. Natrafiłem na dziwny problem i nie wiem o co tu chodzi. Model robiłem z cylindra bevel-ując do góry, na samym końcu connect odpowiednich krawędzi i siateczka wygląda ok, ale na modelu i tak widać polygony. Screen poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patrinhopl Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 Może modyfikator meshsmooth ? To wygładzi model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomly Napisano 13 Luty 2010 Autor Share Napisano 13 Luty 2010 Smooth załatwia sprawę, ale aż za bardzo. Zależy mi na lekko kanciastych kształtach. Najdziwniejsze jest to, że zarówno w viewporcie jak i na renderze pokazuje takie polygony jak na screenie, niezależnie co zrobię z siatką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 Daj Chamfer na krawędzie, gdzie ma być kanciasto, a później dopiero MS :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 W modyfikatorze smooth masz wartość treshold która definiuje kąt w obrębie którego będą wygładzane poligony. Spróbuj zmniejszyć tą wartość. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomly Napisano 14 Luty 2010 Autor Share Napisano 14 Luty 2010 Smooth ze zmniejszonym treshold zrobił dokładnie to o co chodziło. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi