Napisano 14 Luty 201015 l Witam was ;) Jest to mój pierwszy projekt tego typu więc proszę się nie śmiać ;) . Mam problem bo nie wiem jak osiągnąć niektóre efekty, które są niestety bardzo potrzebne. Mam tu zdjęcie http://www.grafika.cytadela.pl/sklep/ziterdes/Z12011.jpg i kilka pytań do niego: 1. Jak osiągnąć efekt zniszczonych cegieł? 2. W jaki sposób mogę dodać wzory na tablicach? 3. Jak mogę zrobić taki kamień na którym stoi cała kaplica? (Chodzi mi o mech i.t.p.)
Napisano 14 Luty 201015 l poczytaj o displace map, difuse map, bump map i ogolnie o teksturowaniu i unwrapowaniu:P
Napisano 14 Luty 201015 l nie ma sie z czego smiac, dostal bys ode mnie osobiscie jakas fajna nagrode za nie robienie ludzi w balona, jak to wiekszosc nowicjuszy robi, wrzucajac jakies sciagniete prace i wmawiajac ze to pierwsze wypociny(ZAL), pokazujesz co tak naprawde wszyscy na poczatku robia, kakaku dal dobra rade, polecam chodzby you tube, duzo tam ciekawych tutkow dla poczatkujacych pozdrawiam...
Napisano 15 Luty 201015 l Takie elementy to tylko unvmap który jest bardzo fajny tylko trzeba go poznać, ja nim samolot texturuje:) i jestem zadowolony z efektów. unwarp narazie sobie daruje.
Napisano 15 Luty 201015 l @plasti: No wydaje mi się że jednak większość nowicjuszy nie oszukuje. @autor: Praca przypomina prymitywną grafikę 3D w grach komputerowych na bardzo stare konsole. To nie jest jednak projekt a rodzaj ćwiczenia. Projekt ma koncept i szkic(e). Może na razie daruj sobie teksturowanie i pobaw się geometrią, światłem i materiałami.
Napisano 15 Luty 201015 l Najpierw popracuj nad porządnym modelowaniem, stwórz serię fajnych modeli a nie próbuj na poczatek wszystkiego, robiąc wszystko po troszku nie nauczysz sie niczego:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto