Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 60
  • Wyświetleń 6,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

technicznie nie wiem jak to powinno wygladac, ale podoba mi sie. uzyskales fajny efekt malowanej stali.

jak narazie grand gitarra: ]

Napisano
  • Autor

KoMic mowisz ze tech nie wiesz jak to wyglada ale twoj FUSO wymiata detalem. A jezeli chodzi o efekt malowanej stali to nad materialem sie nie zastanawialem jakos tak przypadkowo taki zrobilem :)

Napisano
  • Autor

referek jest bardzo malo tego modelu vickersa a jak sa to w słabej jakosci i czarnobiale duzo musialem sie domyslac co i jak... nie dlugo wrzuce siatke i referke

Napisano
  • Autor

chyba za bardzo wam sie nie podoba zadnych opini tylko kliment i komic sie wypowiedzieli dzieki wam malego upka dalem.

Napisano

Podoba sie, podoba - jedziesz z tym koksem:). narazie troszkę mało żeby oceniać, póki co jest ok.

Napisano

Powoli jest na czym zawiesić oko.

Dobrze, że masz innego Vickersa w konkurencji — więc nie próbuj odstawać od tamtego modelu :)

Zaraz pewnie też zbierzesz za pisanie tylu postów jeden pod drugim...

Napisano
  • Autor

chodze spac o 3:00 to co mi tam zalezy sobie troche podlubac a czołg jest fajny do modelowania bo jest duzo detali :) dwie kawki wystarczy dziennie :)

Napisano

Wiecho: jak bedziesz nastepnym razem u lekarza rodzinnego to sie tym pochwal.

Natura po to nas usypia na noc zebysmy spali;) pewne elementy ciala regeneruja sie tylko kiedy zasypiasz najpozniej o polnocy.

Jak juz nie spac w nocy to sa lepsze powody niz modelowanie czolgu chyba,nie;)?

Napisano
  • Autor

no wlasnie w nocy jest calkiem inna robota :) staram sie go dokladnie robic i tak wolno idzie

Napisano
  • Autor

No wlasnie nie wiem czy dam rade z tymi gasiorkami bo nigdy nie modelowalem tego ani kol zebatych :( ale postaram sie jeszcze brakuje troche detalu w modelu ale to juz drobne rzeczy zaczepy sruby itp nie dlugo dam jakies renderki tego co jest juz

Napisano
  • Autor

wszystkie detale juz skonczone tylko zostały zaczepy z przodu i z tyłu zrobic i biore sie za cały układ napedowy i pewnie beda problemy licze na wasza pomoc przy modelowaniu kol zebatych i gasienic

Napisano
  • Autor

Jak juz wczesniej pisałem kolor jest przypadkowy ale jezeli komus zalezy na nim to ustawienia vray. RGB R-14 G-15 B-10 Reflect 73 Glossiness 0,77 subdivs 20 BRDF-ward

Napisano
  • Autor

Pierwsze kołka poszły w ruch co sadzicie o nich? tylko mam problem czasami wywala mi bład out of memory co zrobic z tym? komp to amd phenom x4 3.0 ghz, grafika geforce gtx275 896mb ram, 4gb ramu 1800mhz wind xp professional 32bit pamiec wirtualna jest zwiekszona x3 wszystkie detale maja MS 2 poly 183390 rozdzielczosc 1280x720 boje sie ze nie daciagne modelu do konca :( a moze cos przestawic w ustawieniach vray/system ?

Napisano

Zwieksz ilosc przydzielanej pamięci w vray system. może pomoże. ale masz kłopot bo winda 32 bitowa i tak nie zaadresuje więcej ramu na potrzeby jednej aplikacji niz 2 GB.

Pora pomyśleć nad 64 bitami chyba :)

Napisano
  • Autor

Dzieki kliment a na ile zwiekszyc jak mam 4gb ale system 32bit i tak widzi tylko 3,25gb

Napisano
  • Autor

Pomocy kto mi podrzuci jakies tutki jak wymodelowac te 2 koła jedno zebate drugie nie

Napisano
  • Autor

chyba nikt nie pomoze :( model stoi w miejscu staram sie to zrobic ale nie wychodzi w zaden sposob czy to robic z jednego elementu czy z dwoch chodzi o tylne koło łaczenie tych zeber z ta cała piasta czy jak tam zaznaczyłem na rysunku

Napisano
  • Autor

Houston dzieki mysle ze tez cos wybiore i jakos to pojdzie wielkie dzieki ze pomagacie

Napisano
  • Autor

Dzieki matchias za podpowiedz mam slabe referki i ciezko cos zobaczyc :)

Napisano
  • Autor

Koło napinajace poprawione plus kilka kółeczek Pozdro dla Klimenta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności