Maciek_ Napisano 19 Luty 2010 Share Napisano 19 Luty 2010 No więc na początek powiem, że jestem tutaj nowy, mam nadzieję, że w dobrym miejscu tworzę wątek. Chciałbym, żebyście powiedzieli co jest dobrze, a co nie tak, co poprawić, żeby było lepiej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joel Napisano 19 Luty 2010 Share Napisano 19 Luty 2010 Witamy na forum. Radzę wspierać się jakąś referencją podczas pracy, by dobrze rozmieścić oświetlenie. Na pewno potrzeba tu trochę koloru. Do tego trzeba wszystkie obiekty wraz z otoczeniem zintegrować, by tworzyło to realistyczną sieć powiązań. Na tym etapie pracy nie ma chyba co mówić, poczekamy na więcej :). pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek_ Napisano 19 Luty 2010 Autor Share Napisano 19 Luty 2010 Ok :) ale co to znaczy, że trzeba zintegrować obiekty z otoczeniem? Chodzi o to, by ryba nie była taka "wycięta" z tła? Co do referencji..wspomagałem się zdjęciem ryby, ale polegało to na tym, że jak malowałem w PS'ie to co jakiś czas zwijałem go i patrzyłem przez chwilę na zdjęcie po czym powracałem do malowania, tyle że rybe malowałem trochę inaczej. Ale czy takie coś da się nazwać referencją? Bo nie wiem co dokładnie ten termin oznacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joel Napisano 19 Luty 2010 Share Napisano 19 Luty 2010 Tak, odpowiedziałeś na swoje pytania. Chodzi o to, by wszystko miało powiązania np. światło odbite od dna uderza w dolną część ciała ryby itp. a referencją można nazwać obiekt (zdjęcie, postać itp.) który służy ci za pomoc, że tak powiem. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się