Skocz do zawartości

exclude jednego obiektu z globalnych odbic


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema

 

Da sie jakos wylaczyc tylko jeden konkretny obiekt z globalnych odbic (hdri)? Jedyny pomysl ktory mi przychodzi do glowy to wylaczenie hdri w globalnych odbiciach i ladowanie jej do slotu environemt kazdego materialu poza tym jednym wybranym.

 

Da sie jakos inaczej?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Załadować do slotu enviroment materiału tego obiektu nullową, czarną bitmapę? Tak strzelam na ślepo, ale tak bym najpierw próbował.

Napisano

dzieki, sprawdze i dam znac

 

- pomysl hynola chyba ok

 

- JmTM00 - nie ma takiej opcji:) exclude ref jest w opcjach swiatel

 

- pressenter - ale to chyba znaczy ze wtedy ten obiekt nie bedzie sie odbijal w innych

 

ale sprawdze

Napisano

fakt, jest ale nie dziala jednak tak jak chcialem:)

 

pomysł hynola jest ok, chodzi o to ze do global light uzylem sobie jednej mapy a do odbic innej mapy hdri, no i wtedy szyby w oknie fatalnie wygladaly, chcialem zrobic tak zeby ta hdri odbijala sie wszedzie poza szybami, wiec przekopiowalem mape global light do slotu environment materialu szyb i gra

 

i jeszcze jedno, przy gammie 2.2 mowi sie ze nie powinno sie juz correctowac mapy hdri bo ona sama jest juz w tej gammie, ale jakos mam wrazenie ze hdr'ka lepiej wyglada w odbiciach po color correct z gamma 2.2...jak to jest?

Napisano

HDRI ma gammę równą 1.0. Nie powinno się jej ruszać. Ma być 1. Jeżeli dopiero po korekcie do 2,2 masz dobre światło to znaczy że masz źle ustawioną siłę HDRKI albo jej white point.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności