Skocz do zawartości

Przenoszenie animacji na innego riga


magdzik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jest ale hmmmm to by było mocno "tricky"

Generalnie animację możesz sobie przepinać z czego chcesz do czego chcesz. W sumie te krzywe w graph editorze wychodzą z nodów f-curve. Jednakże jeśli nie znasz "bebechów" Maya będzie ci dość ciężko. Na początek spróbuj sobie zaznaczyć na Timeline jakiś fragment który zawiera w sobie jakieś klucze i kliknąć prawym klawiszem myszy, wybrać opcję copy keys. Nie spodziewaj się jednakże że to będzie tak prościutko działało i program sam się domyśli co do czego ma skopiować z jednej postaci do drugiej. (no chyba ze utrzymasz identyczne nazewnictwo i kolejność zaznaczenia obiektów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz tez uzyc Character Mappera.

Najpierw tworzysz sobie character sety obu postaci. Odpalasz character mapera, mapujesz z jednego na drugi. Tworzysz klip w trax editorze i poprostu kopiujesz go do docelowego character seta.

 

W digital tutors Nonlinear animation with maya trax jest wyjasnione zarowno retargeting jak i character mapper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności