netes Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Witam wszystkich, To mój pierwszy post i pierwsza w życiu wizka w 3dsmax, więc proszę o wyrozumiałość. W 3dsmax uczę się od niedawna, używam mentalray'a i na wstępie to chyba wszystko. Scena przedstawia pokój w moim mieszkaniu, a raczej wizję jak ma wyglądać. Wszystkie modele staram się robić sam (w tym okna, drzwi etc.) i mam nadzieję, że tak będzie do końca w tym konkretnym przypadku. Oświetlenie to mrSky, mrSkyPortal w oknach i 4xmrAreaSpot w gzymsie. Docelowo będzie trochę inaczej, ale to taka próba :) Póki co niewiele jest do pokazania, ale wrzucam, bo może zmobilizuje mnie to do szybszego ukończenia :) Wszelkie uwagi mile widziane.
maury Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 Siemka:) wg mnie jest za jasno, szczegolnie w przedpokoju, widac ze skupiles sie na oknach. Fajne sa te wstawki zieleni, jeszcze dla rownowagi jakis ciemny dywan rzucic na podloge, dopiescic i bedzie git:) ale jak na pierwsza wizke to cud malina:D
netes Napisano 24 Luty 2010 Autor Napisano 24 Luty 2010 W przedpokoju jest jasno, bo nie jest jeszcze zrobiony :) Na podłogę mam już pomysł tylko szukam odpowiedniego materiału. To właściwie dopiero początek prac, brakuje całego wyposażenia, reszty oświetlenia, zasłon etc. ale jako taka zapowiedź jest ;)
kamil.ochel Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 masz szpary w oknach i brak podłogi chyba w przedpokoju :) ta rurka w aneksie na wyspie chyba za gruba
maury Napisano 24 Luty 2010 Napisano 24 Luty 2010 To raczej nie sa szpary tylko tak swiatlo sie odbija od podwojnej szyby
netes Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 masz szpary w oknach i brak podłogi chyba w przedpokoju :) ta rurka w aneksie na wyspie chyba za gruba W oknach nie ma szpar, tak się światło załamuje. Podłogi faktycznie w przedpokoju jeszcze nie ma, a rura hmm... może rzeczywiście trochę przesadzona ;) dziś postaram się wrzucić trochę więcej.
Simple_man Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 W halogeny w aneksie wsadz IES ladnie doda realizmu, szpary w oknach to chyba skopane AA przy wiekszej rozdzialce powinno to znikac. Odbicia na lodowie chyba za mocne. No i ta rura :)
s_vimes Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 Popraw jeszcze troszke kamere bo ci ściany troszke uciekaja na boki, imo wadzi mi troche to wlaczone swiatło pod sufitowe przy ścianie. Jesli to twoja pierwsza praca to wielki +. Zasówaj do przodu;)
netes Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 W halogeny w aneksie wsadz IES ladnie doda realizmu, szpary w oknach to chyba skopane AA przy wiekszej rozdzialce powinno to znikac. Odbicia na lodowie chyba za mocne. No i ta rura :) A skąd wziąć te światło? Niestety w moim 3dsmax go nie ma. Popraw jeszcze troszke kamere bo ci ściany troszke uciekaja na boki, imo wadzi mi troche to wlaczone swiatło pod sufitowe przy ścianie. Jesli to twoja pierwsza praca to wielki +. Zasówaj do przodu;) Kamerka będzie docelowo pewnie inna :) jeszcze nie zdecydowałem skąd będzie "patrzeć".
Simple_man Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 jakw sadzisz w oprawki swiatlo fotometryczne to mozesz z niego zrobic IESa
netes Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 Właśnie znalazłem tutka :) dzięki, powalczę z tym.
netes Napisano 25 Luty 2010 Autor Napisano 25 Luty 2010 Mały update: - wymodelowałem grzejnik - dodałem próbny materiał na podłogę (ale szukam czegoś lepszego) - podłoga w kuchni (bez materiału) - próbny dywanik (docelowo będzie w innym kolorze i włoski będą troszkę cieńsze, bo teraz widzę, że są za grube) - doszło oświetlenie mrSun - lodówka narazie bez materiału - dodałem kilka elementów z mrożonego szkła :) - jest już przedpokój, podłoga etc. Z halogenami w aneksie pobawię się jutro, natomiast nie mam pojęcia skąd te kwadraty na renderze światła słonecznego.
Gość kakaku Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 Coś dziwnego zrobiło Ci się na podłodze przy świetle od okien, lodówka trochę kanciasta na rogach i zwiększ trochę tilling na podłodze, ale powiedziałeś że to będziesz zmieniac więc pewnie specjalnie nie zmieniałeś:P
netes Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 No właśnie nie mam pojęcia skąd te kwadraty na świetle z okien :( Tym bardziej, że na dość wysokich ustawieniach renderowałem.
netes Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 Coś dziwnego mi się dzieje, wiem już co powoduje te kwadraty - włączone Fast Interpolation we właściwościach materiału. Problem w tym, że jak wyłączę szybką interpolację robi mi się strasznie dziwne odbicie nie wiedzieć czemu :| W załączniku jak to wygląda.
netes Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 Update :) Dodałem bazę pod zasłonki (mocowanie :) ), troszkę zmieniłem dywan, ale tamten chyba jednak jest lepszy, tutaj za mało "włosów", lodówka dostała już odpowiedni materiał, podłoga też poprawiona no i kafelki w kuchni. Światło na razie po staremu :)
Simple_man Napisano 1 Marzec 2010 Napisano 1 Marzec 2010 Przy takim silnym swietle z za okien wylaczyl bym swiatelka nad blatem w kuchni. Dywan do wymiany, nie trzyma proporcji Kafle w kuchni mniejsze, Karnisz nad oknem za gruby. Miejscami wysiada AA Laczo raczej nie daje rady, poznaje jego kropokowane byki w renderku. Za malo fotonow,widac plamy. Zwieksz muli dla Final Gathering, bedzie jasniej. Material lodoweczki musi miec wiecej ssampli bo teraz mamy tam ziarenka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się