Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

To mój pierwszy post i pierwsza w życiu wizka w 3dsmax, więc proszę o wyrozumiałość. W 3dsmax uczę się od niedawna, używam mentalray'a i na wstępie to chyba wszystko.

 

Scena przedstawia pokój w moim mieszkaniu, a raczej wizję jak ma wyglądać. Wszystkie modele staram się robić sam (w tym okna, drzwi etc.) i mam nadzieję, że tak będzie do końca w tym konkretnym przypadku.

 

Oświetlenie to mrSky, mrSkyPortal w oknach i 4xmrAreaSpot w gzymsie. Docelowo będzie trochę inaczej, ale to taka próba :) Póki co niewiele jest do pokazania, ale wrzucam, bo może zmobilizuje mnie to do szybszego ukończenia :)

 

Wszelkie uwagi mile widziane.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Siemka:) wg mnie jest za jasno, szczegolnie w przedpokoju, widac ze skupiles sie na oknach. Fajne sa te wstawki zieleni, jeszcze dla rownowagi jakis ciemny dywan rzucic na podloge, dopiescic i bedzie git:) ale jak na pierwsza wizke to cud malina:D

Napisano

W przedpokoju jest jasno, bo nie jest jeszcze zrobiony :)

Na podłogę mam już pomysł tylko szukam odpowiedniego materiału. To właściwie dopiero początek prac, brakuje całego wyposażenia, reszty oświetlenia, zasłon etc. ale jako taka zapowiedź jest ;)

Napisano
masz szpary w oknach i brak podłogi chyba w przedpokoju :) ta rurka w aneksie na wyspie chyba za gruba

W oknach nie ma szpar, tak się światło załamuje. Podłogi faktycznie w przedpokoju jeszcze nie ma, a rura hmm... może rzeczywiście trochę przesadzona ;) dziś postaram się wrzucić trochę więcej.

Napisano

W halogeny w aneksie wsadz IES ladnie doda realizmu, szpary w oknach to chyba skopane AA przy wiekszej rozdzialce powinno to znikac. Odbicia na lodowie chyba za mocne. No i ta rura :)

Napisano

Popraw jeszcze troszke kamere bo ci ściany troszke uciekaja na boki, imo wadzi mi troche to wlaczone swiatło pod sufitowe przy ścianie. Jesli to twoja pierwsza praca to wielki +. Zasówaj do przodu;)

Napisano
W halogeny w aneksie wsadz IES ladnie doda realizmu, szpary w oknach to chyba skopane AA przy wiekszej rozdzialce powinno to znikac. Odbicia na lodowie chyba za mocne. No i ta rura :)

A skąd wziąć te światło? Niestety w moim 3dsmax go nie ma.

 

Popraw jeszcze troszke kamere bo ci ściany troszke uciekaja na boki, imo wadzi mi troche to wlaczone swiatło pod sufitowe przy ścianie. Jesli to twoja pierwsza praca to wielki +. Zasówaj do przodu;)

Kamerka będzie docelowo pewnie inna :) jeszcze nie zdecydowałem skąd będzie "patrzeć".

Napisano

Mały update:

- wymodelowałem grzejnik

- dodałem próbny materiał na podłogę (ale szukam czegoś lepszego)

- podłoga w kuchni (bez materiału)

- próbny dywanik (docelowo będzie w innym kolorze i włoski będą troszkę cieńsze, bo teraz widzę, że są za grube)

- doszło oświetlenie mrSun

- lodówka narazie bez materiału

- dodałem kilka elementów z mrożonego szkła :)

- jest już przedpokój, podłoga etc.

 

Z halogenami w aneksie pobawię się jutro, natomiast nie mam pojęcia skąd te kwadraty na renderze światła słonecznego.

 

img2.jpg

Gość kakaku
Napisano

Coś dziwnego zrobiło Ci się na podłodze przy świetle od okien, lodówka trochę kanciasta na rogach i zwiększ trochę tilling na podłodze, ale powiedziałeś że to będziesz zmieniac więc pewnie specjalnie nie zmieniałeś:P

Napisano

No właśnie nie mam pojęcia skąd te kwadraty na świetle z okien :( Tym bardziej, że na dość wysokich ustawieniach renderowałem.

Napisano

Coś dziwnego mi się dzieje, wiem już co powoduje te kwadraty - włączone Fast Interpolation we właściwościach materiału. Problem w tym, że jak wyłączę szybką interpolację robi mi się strasznie dziwne odbicie nie wiedzieć czemu :|

W załączniku jak to wygląda.

Napisano

Update :)

Dodałem bazę pod zasłonki (mocowanie :) ), troszkę zmieniłem dywan, ale tamten chyba jednak jest lepszy, tutaj za mało "włosów", lodówka dostała już odpowiedni materiał, podłoga też poprawiona no i kafelki w kuchni. Światło na razie po staremu :)

zmiany.jpg

Napisano

Przy takim silnym swietle z za okien wylaczyl bym swiatelka nad blatem w kuchni. Dywan do wymiany, nie trzyma proporcji Kafle w kuchni mniejsze, Karnisz nad oknem za gruby.

Miejscami wysiada AA Laczo raczej nie daje rady, poznaje jego kropokowane byki w renderku. Za malo fotonow,widac plamy. Zwieksz muli dla Final Gathering, bedzie jasniej.

Material lodoweczki musi miec wiecej ssampli bo teraz mamy tam ziarenka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności