Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam problem z wyrenderwowaniem sceny w mentalu. Jak włączam maya batch to renderuje mi tylko jedna klatkę, dochodzi do 100% i zatrzymuje się (zurzycie procesora spada wtedy do okolo 50%) Wie ktoś co może być tego przyczyną?

Z góry dzieki.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

dodam, że ustawiłem klatki od 1-1000 i dzieje się tak tylko w mentalu, w maya software normalnie renderuje.

Napisano

Przyczyn moze byc kilkanascie, musisz sprecyzowac ustawienia sceny:

1. Co zawiera scena? (dynamikę, skinowanie, cache, fluidy)

2. Jakie ustawienia renderingu? (Sample, FG, GI, Motion Blur, rozdziałka itd)

3. Wersja maya ...

 

ogólnie najlepiej jakbys podeslal scene.

Napisano
  • Autor

scena ma ustawione sun&sky light, FG,GI, rozdzielczosc:720x576, bez MB, sample 0:2, zawiera tylko duzo obiektów z podpietymi LoD'ami (ogolnie wszystko ok.230 mb). Jak wylaczam, FG i GI, zmniejszam sample i zmniejszam rozdzielczosc na 320 to bez zmian ;/

Napisano
  • Autor

narazie doszedłem do tego, że jak usunę klucze z timeline'a to wszystko mi się renderuje, Wie ktoś czym to może być spowodowane?

Edytowane przez Damienza

Napisano
  • Autor

już to jakoś rozwiązałem. Trzeba było sporo zoptymalizować scene bo było w niej ponad 10 tys. małych obiektów i podczas renderowania w cmd długo przeliczało "DAG node". Do dzisiaj nie wiem czemu tak sie długo renderowało wcześniej renderowałem inną scene z tyloma obiektami i jakoś dużo szybciej szło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności