qbaqbaMAX3D Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 (edytowane) Witam Zaczynam zabawe z FiberFX, zbliza sie WC2010, wiec trawa zawsze sie przyda. Pierwsze efekty... [ATTACH]70309[/ATTACH] co prawda wyszly mi z tego jakies GiGA LONIAKI, a nie piora ale nic pierwsze "zabawne" testyyyyy, problemy i pytania. Mam problem z rozmieszczeniem rownomiernie siersci na obiekcie. Zawsze wychodzi jakos asymetrycznie po osi x. Zmiana ustawien w opcji gravity nie daje tajkich efektow jak to przedstawiaja tutki, tam ladnie rozklada sie na caly obiekt lub material u mnie powstaje chaos (przyklad powyzej). Drugie pytanie jak maksymalnie zoptymalizowc scene do testow, a raczej ktorych opcji sie wystrzegac, ustawien kamery + cieniowanie i opcji w panelu zrodlowym. Trzecie, czy znacie moze link do opracowanych juz ustawien w necie :) Pozdrawiam Qba Edytowane 25 Luty 2010 przez qbaqbaMAX3D
kazka80 Napisano 25 Luty 2010 Napisano 25 Luty 2010 ...fajny ten pingwino-szczurek :P "zgaśnij" opcje Dynamic Gravity i będzie oki Więcej nie wiem też testuję :) Pozdrawiam Kasia
qbaqbaMAX3D Napisano 26 Luty 2010 Autor Napisano 26 Luty 2010 pewno... kazde źdźbło rzeźbione indywidualnie ;PPP jaaak? :)
Giray Napisano 26 Luty 2010 Napisano 26 Luty 2010 no prawie ;D grass generator + kray instancing prawie 1000 kwadratow kazdy 300k polys
qbaqbaMAX3D Napisano 27 Luty 2010 Autor Napisano 27 Luty 2010 po jako takim opanowaniu klakow itp. zabieram sie za instance i .p HD Instance.
qbaqbaMAX3D Napisano 9 Kwiecień 2010 Autor Napisano 9 Kwiecień 2010 wczoraj znow wrocilem do fieberfx, przesylam co na ta chwile te testy daly. [ATTACH]71258[/ATTACH] finalnie "loniaki" zamienie na piorka. Calkiem fajna zabawa, efekty jeszcze nie teeee ale to jest test :)
kazka80 Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 całkiem fajnie rozłożyły się kolorki na tych "piórkach", mi tak jakoś nie wychodzi :( A i strasznie długo się wypala znacznie dłużej niż na totkach :( i jeszcze popracuj nad tym łysawym plackiem od frontu!!! generalnie :)
kazka80 Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 paaanowie dajcie cynk jak ustawić scenę by maksymalnie szybko się renderowało KURDE! :)
Giray Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 paaanowie dajcie cynk jak ustawić scenę by maksymalnie szybko się renderowało KURDE! :) a co dokladnie robisz?
kazka80 Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 chcę ustawić scenę pod fiber, w kierunku maksymalnej wydajności...
Giray Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 chcę ustawić scenę pod fiber, w kierunku maksymalnej wydajności... nie wiem ile w scence jest fiberków ;) ale potrafi sie calkiem sporo liczyć. Ogólnie moim zdaniem sasq jest szybszy, więc jeżeli nie ma musu radzę z niego skorzystać. No i na x64 render jest ze 2x szybszy
kazka80 Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 (edytowane) i jeszcze prośba o podpowiedz w temacie ustawienia samej sceny :( Edytowane 15 Maj 2010 przez kazka80
kazka80 Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 (edytowane) Napisał Giray No i na x64 render jest ze 2x szybszy Kurcze nie widzę różnic w czasie pomiędzy x32, a x64. Edytowane 15 Maj 2010 przez kazka80
qbaqbaMAX3D Napisano 15 Maj 2010 Autor Napisano 15 Maj 2010 Czesc Do testow wylacz wszystkie opcje raytrace i na ta chwile zapomnij o cieniowaniu, refleksjach itd.! Nie korzystaj z duzych swiatel area itp. jedynie z malych swiatel typu spot lub point! Zmniejsz parametr: "Scene Edge Limit"
Giray Napisano 17 Maj 2010 Napisano 17 Maj 2010 Czesc Do testow wylacz wszystkie opcje raytrace i na ta chwile zapomnij o cieniowaniu, refleksjach itd.! Nie korzystaj z duzych swiatel area itp. jedynie z malych swiatel typu spot lub point! Zmniejsz parametr: "Scene Edge Limit" mozna jeszcze zmniejszyc ilosc fiberków ale nalezy odpowiednio ustawic kolor podloza, nie bedzie wtedy tak sie to w oczy rzucalo Rzadko tu dosc zaglądam, lepiej korzystać z [email protected] ;)
qbaqbaMAX3D Napisano 21 Czerwiec 2010 Autor Napisano 21 Czerwiec 2010 mala aktualizacja [ATTACH]72692[/ATTACH] [ATTACH]72693[/ATTACH] [ATTACH]72694[/ATTACH]
artzgodka Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Czesc Do testow wylacz wszystkie opcje raytrace i na ta chwile zapomnij o cieniowaniu, refleksjach itd.! Nie korzystaj z duzych swiatel area itp. jedynie z malych swiatel typu spot lub point! Zmniejsz parametr: "Scene Edge Limit" Generalnie jeśli używamy FG to dobry rozwiązaniem jest zrezygnowanie ze świateł fizycznych i używanie tylko boxów lumi, nie zawsze tak się da ale ja bardzo często tak robię render jest ładny cienie miękkie i głębokie i czas b. dobry, generalnie ze światłami fizycznymi to już lepiej radzi sobie Kray niż natywny renderer LW, coś powinni zrobić w tej kwestii bo niby one są ale renderują się z FG wolno
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się