Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Zaczynam zabawe z FiberFX, zbliza sie WC2010, wiec trawa zawsze sie przyda.

Pierwsze efekty...

 

[ATTACH]70309[/ATTACH]

 

co prawda wyszly mi z tego jakies GiGA LONIAKI, a nie piora ale nic pierwsze "zabawne" testyyyyy, problemy i pytania.

 

Mam problem z rozmieszczeniem rownomiernie siersci na obiekcie. Zawsze wychodzi jakos asymetrycznie po osi x. Zmiana ustawien w opcji gravity nie daje tajkich efektow jak to przedstawiaja tutki, tam ladnie rozklada sie na caly obiekt lub material u mnie powstaje chaos (przyklad powyzej).

Drugie pytanie jak maksymalnie zoptymalizowc scene do testow, a raczej ktorych opcji sie wystrzegac, ustawien kamery + cieniowanie i opcji w panelu zrodlowym.

 

Trzecie, czy znacie moze link do opracowanych juz ustawien w necie :)

 

Pozdrawiam

Qba

Edytowane przez qbaqbaMAX3D
  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wczoraj znow wrocilem do fieberfx, przesylam co na ta chwile te testy daly.

 

[ATTACH]71258[/ATTACH]

 

finalnie "loniaki" zamienie na piorka. Calkiem fajna zabawa, efekty jeszcze nie teeee ale to jest test :)

Napisano

całkiem fajnie rozłożyły się kolorki na tych "piórkach", mi tak jakoś nie wychodzi :(

A i strasznie długo się wypala znacznie dłużej niż na totkach :(

i jeszcze popracuj nad tym łysawym plackiem od frontu!!!

 

generalnie :)

Napisano
paaanowie dajcie cynk jak ustawić scenę by maksymalnie szybko się renderowało

 

KURDE! :)

 

 

a co dokladnie robisz?

Napisano
chcę ustawić scenę pod fiber, w kierunku maksymalnej wydajności...

 

 

nie wiem ile w scence jest fiberków ;) ale potrafi sie calkiem sporo liczyć. Ogólnie moim zdaniem sasq jest szybszy, więc jeżeli nie ma musu radzę z niego skorzystać.

No i na x64 render jest ze 2x szybszy

Napisano (edytowane)

Napisał Giray

No i na x64 render jest ze 2x szybszy

 

Kurcze nie widzę różnic w czasie pomiędzy x32, a x64.

Edytowane przez kazka80
Napisano

Czesc

Do testow wylacz wszystkie opcje raytrace i na ta chwile zapomnij o cieniowaniu, refleksjach itd.! Nie korzystaj z duzych swiatel area itp. jedynie z malych swiatel typu spot lub point!

 

Zmniejsz parametr: "Scene Edge Limit"

Napisano
Czesc

Do testow wylacz wszystkie opcje raytrace i na ta chwile zapomnij o cieniowaniu, refleksjach itd.! Nie korzystaj z duzych swiatel area itp. jedynie z malych swiatel typu spot lub point!

 

Zmniejsz parametr: "Scene Edge Limit"

 

mozna jeszcze zmniejszyc ilosc fiberków ale nalezy odpowiednio ustawic kolor podloza, nie bedzie wtedy tak sie to w oczy rzucalo

Rzadko tu dosc zaglądam, lepiej korzystać z [email protected] ;)

Napisano
Czesc

Do testow wylacz wszystkie opcje raytrace i na ta chwile zapomnij o cieniowaniu, refleksjach itd.! Nie korzystaj z duzych swiatel area itp. jedynie z malych swiatel typu spot lub point!

 

Zmniejsz parametr: "Scene Edge Limit"

 

Generalnie jeśli używamy FG to dobry rozwiązaniem jest zrezygnowanie ze świateł fizycznych i używanie tylko boxów lumi, nie zawsze tak się da ale ja bardzo często tak robię render jest ładny cienie miękkie i głębokie i czas b. dobry, generalnie ze światłami fizycznymi to już lepiej radzi sobie Kray niż natywny renderer LW, coś powinni zrobić w tej kwestii bo niby one są ale renderują się z FG wolno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności