Skocz do zawartości

Problem wyswietlania z Max 2010 Design


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy też macie taki problem z Max 2010 Design, że:

 

-Customize/Preference/zakładka Viewports/Configure Drivers (nie ważne dla jakiego sterownika obrazu)

 

-Ustawiam sobie właściwości

(Mi na przykład obecnie zależy na możliwie poprawnym odzwierciedlaniu textur. Odhaczam "Match Bitmap Size as Closely as Possible")

 

-Resetuje maxa, tak jak zalecenie każe...

...i co? NIC ustawienia pozostały identyczne jak przed zmianami. Nic się nie da zrobić :(.

 

 

tekstury jak były do bani - tak są !

Przełączam na DirectX 10. - Tam textury są lepiej wyświetlane domyślnie, ale wyświetla na face'ach przekątne. Wyłączyć ich się nie da - bo pojawia się ten sam problem co powyżej... , a na trójkątach do d... się pracuje.

HELP!

 

PS> Service Pack 1 nie pomógł :((

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ustaw directy potem wejdz w configure driver i pierwszej tabeli Geometry odznacz Display all triangle Edges. Potem jako materialow uzywaj DirectX Shader, Tylko jako FX uzywaj czegos innego niz to co jest defaultowo w maxie , bo to scierwo jest. Jak to zrobisz nie bedzie trojkatow i bedziesz mial idealne textury we viewportach.

Napisano

Pracuję na DirectX, ale jak już pisałem, ustawienie nie działa

(nie ważne dla jakiego sterownika obrazu)
- testowałem wszystkie (DirecX 9, 10 i OpenGL)

 

Właśnie o to mi chodzi! Opcja

Ustaw directy potem wejdz w configure driver i pierwszej tabeli Geometry odznacz Display all triangle Edges
NIE DZIAŁA! = nie odnosi rezultatu = cokolwiek tam ustawię max i tak wraca do domyślnych ustawień

 

PS>Shadery DirecX kiepsko mi się wyświetlają (co już pomijam-bo to pewnie kwestia dostrojenia) a trójkąty w podglądzie "Wireframe" i tak są :(

 

 

Simple_man - doceniam próbę pomocy, ale chyba musisz dokładniej czytać o co w danym temacie chodzi.

PS> czy wam też ustawienia dla sterowników w maxie 2010 nie przynoszą rezultatu ??

Napisano

Hej mam dokładnie ten sam problem w 3dsmax 2010 Design. Jedyne zmiany jakie mi zapisuje to zmiana z opengl na direct i odwrotnie. Ustawienia typu "Match bitmap size ...." po restarcie powracają do poprzednich. Udało się komuś rozwiązać ten problem? Ps działam na Geforce GTX 260

Napisano

kliment woroszyłow - faktycznie masz rację! Uruchomienie 3dsMaxa jako administrator pomaga i zapisują się wszystkie ustawienia :) Przesiadłem się bezpośrednio z XP na 7 i nie znam niektórych "haczyków" jeszcze :) Wielkie dzięki! Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności