Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy też macie taki problem z Max 2010 Design, że:

 

-Customize/Preference/zakładka Viewports/Configure Drivers (nie ważne dla jakiego sterownika obrazu)

 

-Ustawiam sobie właściwości

(Mi na przykład obecnie zależy na możliwie poprawnym odzwierciedlaniu textur. Odhaczam "Match Bitmap Size as Closely as Possible")

 

-Resetuje maxa, tak jak zalecenie każe...

...i co? NIC ustawienia pozostały identyczne jak przed zmianami. Nic się nie da zrobić :(.

 

 

tekstury jak były do bani - tak są !

Przełączam na DirectX 10. - Tam textury są lepiej wyświetlane domyślnie, ale wyświetla na face'ach przekątne. Wyłączyć ich się nie da - bo pojawia się ten sam problem co powyżej... , a na trójkątach do d... się pracuje.

HELP!

 

PS> Service Pack 1 nie pomógł :((

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ustaw directy potem wejdz w configure driver i pierwszej tabeli Geometry odznacz Display all triangle Edges. Potem jako materialow uzywaj DirectX Shader, Tylko jako FX uzywaj czegos innego niz to co jest defaultowo w maxie , bo to scierwo jest. Jak to zrobisz nie bedzie trojkatow i bedziesz mial idealne textury we viewportach.

Napisano
  • Autor

Pracuję na DirectX, ale jak już pisałem, ustawienie nie działa

(nie ważne dla jakiego sterownika obrazu)
- testowałem wszystkie (DirecX 9, 10 i OpenGL)

 

Właśnie o to mi chodzi! Opcja

Ustaw directy potem wejdz w configure driver i pierwszej tabeli Geometry odznacz Display all triangle Edges
NIE DZIAŁA! = nie odnosi rezultatu = cokolwiek tam ustawię max i tak wraca do domyślnych ustawień

 

PS>Shadery DirecX kiepsko mi się wyświetlają (co już pomijam-bo to pewnie kwestia dostrojenia) a trójkąty w podglądzie "Wireframe" i tak są :(

 

 

Simple_man - doceniam próbę pomocy, ale chyba musisz dokładniej czytać o co w danym temacie chodzi.

PS> czy wam też ustawienia dla sterowników w maxie 2010 nie przynoszą rezultatu ??

Napisano

Hej mam dokładnie ten sam problem w 3dsmax 2010 Design. Jedyne zmiany jakie mi zapisuje to zmiana z opengl na direct i odwrotnie. Ustawienia typu "Match bitmap size ...." po restarcie powracają do poprzednich. Udało się komuś rozwiązać ten problem? Ps działam na Geforce GTX 260

Napisano

kliment woroszyłow - faktycznie masz rację! Uruchomienie 3dsMaxa jako administrator pomaga i zapisują się wszystkie ustawienia :) Przesiadłem się bezpośrednio z XP na 7 i nie znam niektórych "haczyków" jeszcze :) Wielkie dzięki! Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności