Napisano 26 Luty 201015 l Czy też macie taki problem z Max 2010 Design, że: -Customize/Preference/zakładka Viewports/Configure Drivers (nie ważne dla jakiego sterownika obrazu) -Ustawiam sobie właściwości (Mi na przykład obecnie zależy na możliwie poprawnym odzwierciedlaniu textur. Odhaczam "Match Bitmap Size as Closely as Possible") -Resetuje maxa, tak jak zalecenie każe... ...i co? NIC ustawienia pozostały identyczne jak przed zmianami. Nic się nie da zrobić :(. tekstury jak były do bani - tak są ! Przełączam na DirectX 10. - Tam textury są lepiej wyświetlane domyślnie, ale wyświetla na face'ach przekątne. Wyłączyć ich się nie da - bo pojawia się ten sam problem co powyżej... , a na trójkątach do d... się pracuje. HELP! PS> Service Pack 1 nie pomógł :((
Napisano 26 Luty 201015 l Ustaw directy potem wejdz w configure driver i pierwszej tabeli Geometry odznacz Display all triangle Edges. Potem jako materialow uzywaj DirectX Shader, Tylko jako FX uzywaj czegos innego niz to co jest defaultowo w maxie , bo to scierwo jest. Jak to zrobisz nie bedzie trojkatow i bedziesz mial idealne textury we viewportach.
Napisano 26 Luty 201015 l Autor Pracuję na DirectX, ale jak już pisałem, ustawienie nie działa (nie ważne dla jakiego sterownika obrazu) - testowałem wszystkie (DirecX 9, 10 i OpenGL) Właśnie o to mi chodzi! Opcja Ustaw directy potem wejdz w configure driver i pierwszej tabeli Geometry odznacz Display all triangle EdgesNIE DZIAŁA! = nie odnosi rezultatu = cokolwiek tam ustawię max i tak wraca do domyślnych ustawień PS>Shadery DirecX kiepsko mi się wyświetlają (co już pomijam-bo to pewnie kwestia dostrojenia) a trójkąty w podglądzie "Wireframe" i tak są :( Simple_man - doceniam próbę pomocy, ale chyba musisz dokładniej czytać o co w danym temacie chodzi. PS> czy wam też ustawienia dla sterowników w maxie 2010 nie przynoszą rezultatu ??
Napisano 28 Luty 201015 l Hej mam dokładnie ten sam problem w 3dsmax 2010 Design. Jedyne zmiany jakie mi zapisuje to zmiana z opengl na direct i odwrotnie. Ustawienia typu "Match bitmap size ...." po restarcie powracają do poprzednich. Udało się komuś rozwiązać ten problem? Ps działam na Geforce GTX 260
Napisano 1 Marzec 201015 l kliment woroszyłow - faktycznie masz rację! Uruchomienie 3dsMaxa jako administrator pomaga i zapisują się wszystkie ustawienia :) Przesiadłem się bezpośrednio z XP na 7 i nie znam niektórych "haczyków" jeszcze :) Wielkie dzięki! Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto