wueres Napisano 2 Marzec 2010 Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) Witam! Model słuchawek Sennheiser wyrenderowane w Mental Ray'u. Krytyka mile widziana :) Edytowane 10 Marzec 2010 przez wueres
plasti Napisano 2 Marzec 2010 Napisano 2 Marzec 2010 calkiem fajnie, kafelki na dzien dobry do wymiany, daj jakies fajne studio, plastik tez mozna podkrecic.... ps czemu same sennheiser??? moze tak ktos AKG'ki zrobi???
zaba711 Napisano 2 Marzec 2010 Napisano 2 Marzec 2010 sennheiser jedna z najlepszych firm produkująca słuchawki ;p pobija nawet firme Pionner :) pewnie dlatego ... co do modelu to całkiem spoko ;] Najbardziej mi się nie podoba plastik ,a kafelki dają takiego artowego poczucia ;]
wueres Napisano 2 Marzec 2010 Autor Napisano 2 Marzec 2010 (edytowane) AKG to bardziej mikrofony z słuchawki tylko sennheiser... Zrobiłem model na wzór swoich słuchawek własnie ;] A Plastik.. tzn chodzi wam o ten jasny materiał aluminium czy ten czarny z mapka hdri ? Podejrzewam że jasny Edytowane 2 Marzec 2010 przez wueres
plasti Napisano 2 Marzec 2010 Napisano 2 Marzec 2010 szczerze to obydwa, a jak bys nie napisal ze tam sie hdri odbija to zapewne nikt by na to nie wpadl, jakas kulawa ta hdrk'a...
wueres Napisano 3 Marzec 2010 Autor Napisano 3 Marzec 2010 no właśnie mam problemy z doborem realistycznych materiałów, kombinowałem, ale jakoś nie umiałem więcej wydusić
wueres Napisano 3 Marzec 2010 Autor Napisano 3 Marzec 2010 ostro... ;] Siedze, próbuje zrobić lepsze materiały ale dziwnie wychodzi wszystko, aluminium nie chce wyjsc dobrze, hdri zazwyczaj się jakoś dziwnie odbija i daremnie to wygląda...a oświetlenie to w sumie tylko dwa światła omni
wueres Napisano 3 Marzec 2010 Autor Napisano 3 Marzec 2010 Zrobiłem materiał dla obiektu na zdjęciu wg tego tutorialu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=296 (materiał korków i zakrętek) tylko, że dawałem różne mapy hdri i z każdą wygląda nie za dobrze co widać na zdjęciu. Jak zrobić żeby cały obiekt był np niebieski a w nim tylko odbijała się jakaś scenka jak np w realistycznym kubku;/
tweety Napisano 3 Marzec 2010 Napisano 3 Marzec 2010 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 zasady tytułowania wątków
KoMic Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 plastik=nienaturalnie, sztucznie, kiczowo tak niestety narazie wyglada. materialy/oswietlenie/render. Tu trzeba jeszcze sporo popracowac. wiecej nad tym 2 i 3
Simple_man Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 a Nie wiem po co tk kombinujesz. Uzyj materialu A&D wczytaj prset na plastik i z bani. Potem wybierz pierwszy lepszy wolny material i zmien go tez na A&D potem jako enviroment wsadz tam mapke HDRi nastepni z menu glownego otworz Rendering/ Enviroment i przeciagnij swoja mapke ze slotu materialu do slotu w enviroment. I masz HDRI ktore pokarze ci sie w materialach i doswietli scene.
wueres Napisano 4 Marzec 2010 Autor Napisano 4 Marzec 2010 Zrobiłem wg tego tutorialu (http://www.max3d.pl/tut.php?id=293) na dwóch różnych mapach hdri i wyszło tak jak na zdjęciu 1 i 2 :| Jak widać nie za ciekawie, na materiale arch & design wyszło jak na obrazku 3 i też nie bardzo :/
Simple_man Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 Jeli masz ustawione reflect na 1 to sie nie dziw. Czas pobawic sie parametrami odbic.
wueres Napisano 4 Marzec 2010 Autor Napisano 4 Marzec 2010 Nie mam ustawione na 1. Bawie się parametrami i nie wychodzi. ... Utkwiłem w martwym punkcie i dalej mam zero kapu
Simple_man Napisano 4 Marzec 2010 Napisano 4 Marzec 2010 (edytowane) Tak na szybko wykombinowalem cos taliego: Edytowane 5 Marzec 2010 przez Simple_man
wueres Napisano 5 Marzec 2010 Autor Napisano 5 Marzec 2010 Mam coś takiego jak na zdjeciach. Jakieś nie bardzo raczej... Sampling 16/16. Przeraża mnie to :|
Simple_man Napisano 7 Marzec 2010 Napisano 7 Marzec 2010 glossy semples masz na 10 daj 16 i nie oczekuj cudu. Po za tym jesli masz tam jakies swiatla to im tez musisz zmienic samplowanie, a swiatla po za HDRka powinny byc, bo teraz masz brak cieni. Moje materialy mialy sampling na 8 a takiego ziarna nie maja.
wueres Napisano 9 Marzec 2010 Autor Napisano 9 Marzec 2010 Pobawiłem się troche dłużej światłem i materiałem plastiku i wygląda lepiej myślę. Plastik zrobiłem ze zwykłego anistropic z lekką mapką noise w slocie Bump. Oświetlenie to kilka omni, skylight i światło kierunkowe. Nie wiem tylko jak się pozbyć tych dwóch w zasadzie jednej kropki, która widoczna została po zastosowaniu materiału DGS do podłoża.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się