Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam! Model słuchawek Sennheiser wyrenderowane w Mental Ray'u. Krytyka mile widziana :)

Edytowane przez wueres
  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

calkiem fajnie, kafelki na dzien dobry do wymiany, daj jakies fajne studio, plastik tez mozna podkrecic....

 

ps czemu same sennheiser??? moze tak ktos AKG'ki zrobi???

Napisano

sennheiser jedna z najlepszych firm produkująca słuchawki ;p pobija nawet firme Pionner :) pewnie dlatego ... co do modelu to całkiem spoko ;] Najbardziej mi się nie podoba plastik ,a kafelki dają takiego artowego poczucia ;]

Napisano (edytowane)

AKG to bardziej mikrofony z słuchawki tylko sennheiser... Zrobiłem model na wzór swoich słuchawek własnie ;] A Plastik.. tzn chodzi wam o ten jasny materiał aluminium czy ten czarny z mapka hdri ? Podejrzewam że jasny

Edytowane przez wueres
Napisano

ostro... ;] Siedze, próbuje zrobić lepsze materiały ale dziwnie wychodzi wszystko, aluminium nie chce wyjsc dobrze, hdri zazwyczaj się jakoś dziwnie odbija i daremnie to wygląda...a oświetlenie to w sumie tylko dwa światła omni

Napisano

Zrobiłem materiał dla obiektu na zdjęciu wg tego tutorialu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=296 (materiał korków i zakrętek) tylko, że dawałem różne mapy hdri i z każdą wygląda nie za dobrze co widać na zdjęciu. Jak zrobić żeby cały obiekt był np niebieski a w nim tylko odbijała się jakaś scenka jak np w realistycznym kubku;/

Napisano

plastik=nienaturalnie, sztucznie, kiczowo

tak niestety narazie wyglada.

materialy/oswietlenie/render. Tu trzeba jeszcze sporo popracowac. wiecej nad tym 2 i 3

Napisano

a Nie wiem po co tk kombinujesz. Uzyj materialu A&D wczytaj prset na plastik i z bani. Potem wybierz pierwszy lepszy wolny material i zmien go tez na A&D potem jako enviroment wsadz tam mapke HDRi nastepni z menu glownego otworz Rendering/ Enviroment i przeciagnij swoja mapke ze slotu materialu do slotu w enviroment. I masz HDRI ktore pokarze ci sie w materialach i doswietli scene.

Napisano

glossy semples masz na 10 daj 16 i nie oczekuj cudu. Po za tym jesli masz tam jakies swiatla to im tez musisz zmienic samplowanie, a swiatla po za HDRka powinny byc, bo teraz masz brak cieni. Moje materialy mialy sampling na 8 a takiego ziarna nie maja.

Napisano

Pobawiłem się troche dłużej światłem i materiałem plastiku i wygląda lepiej myślę. Plastik zrobiłem ze zwykłego anistropic z lekką mapką noise w slocie Bump. Oświetlenie to kilka omni, skylight i światło kierunkowe. Nie wiem tylko jak się pozbyć tych dwóch w zasadzie jednej kropki, która widoczna została po zastosowaniu materiału DGS do podłoża.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności