Napisano 2 Marzec 201015 l Witam! Model słuchawek Sennheiser wyrenderowane w Mental Ray'u. Krytyka mile widziana :) Edytowane 10 Marzec 201015 l przez wueres
Napisano 2 Marzec 201015 l calkiem fajnie, kafelki na dzien dobry do wymiany, daj jakies fajne studio, plastik tez mozna podkrecic.... ps czemu same sennheiser??? moze tak ktos AKG'ki zrobi???
Napisano 2 Marzec 201015 l sennheiser jedna z najlepszych firm produkująca słuchawki ;p pobija nawet firme Pionner :) pewnie dlatego ... co do modelu to całkiem spoko ;] Najbardziej mi się nie podoba plastik ,a kafelki dają takiego artowego poczucia ;]
Napisano 2 Marzec 201015 l Autor AKG to bardziej mikrofony z słuchawki tylko sennheiser... Zrobiłem model na wzór swoich słuchawek własnie ;] A Plastik.. tzn chodzi wam o ten jasny materiał aluminium czy ten czarny z mapka hdri ? Podejrzewam że jasny Edytowane 2 Marzec 201015 l przez wueres
Napisano 2 Marzec 201015 l szczerze to obydwa, a jak bys nie napisal ze tam sie hdri odbija to zapewne nikt by na to nie wpadl, jakas kulawa ta hdrk'a...
Napisano 3 Marzec 201015 l Autor no właśnie mam problemy z doborem realistycznych materiałów, kombinowałem, ale jakoś nie umiałem więcej wydusić
Napisano 3 Marzec 201015 l Autor ostro... ;] Siedze, próbuje zrobić lepsze materiały ale dziwnie wychodzi wszystko, aluminium nie chce wyjsc dobrze, hdri zazwyczaj się jakoś dziwnie odbija i daremnie to wygląda...a oświetlenie to w sumie tylko dwa światła omni
Napisano 3 Marzec 201015 l Autor Zrobiłem materiał dla obiektu na zdjęciu wg tego tutorialu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=296 (materiał korków i zakrętek) tylko, że dawałem różne mapy hdri i z każdą wygląda nie za dobrze co widać na zdjęciu. Jak zrobić żeby cały obiekt był np niebieski a w nim tylko odbijała się jakaś scenka jak np w realistycznym kubku;/
Napisano 3 Marzec 201015 l http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 zasady tytułowania wątków
Napisano 4 Marzec 201015 l plastik=nienaturalnie, sztucznie, kiczowo tak niestety narazie wyglada. materialy/oswietlenie/render. Tu trzeba jeszcze sporo popracowac. wiecej nad tym 2 i 3
Napisano 4 Marzec 201015 l a Nie wiem po co tk kombinujesz. Uzyj materialu A&D wczytaj prset na plastik i z bani. Potem wybierz pierwszy lepszy wolny material i zmien go tez na A&D potem jako enviroment wsadz tam mapke HDRi nastepni z menu glownego otworz Rendering/ Enviroment i przeciagnij swoja mapke ze slotu materialu do slotu w enviroment. I masz HDRI ktore pokarze ci sie w materialach i doswietli scene.
Napisano 4 Marzec 201015 l Autor Zrobiłem wg tego tutorialu (http://www.max3d.pl/tut.php?id=293) na dwóch różnych mapach hdri i wyszło tak jak na zdjęciu 1 i 2 :| Jak widać nie za ciekawie, na materiale arch & design wyszło jak na obrazku 3 i też nie bardzo :/
Napisano 4 Marzec 201015 l Jeli masz ustawione reflect na 1 to sie nie dziw. Czas pobawic sie parametrami odbic.
Napisano 4 Marzec 201015 l Autor Nie mam ustawione na 1. Bawie się parametrami i nie wychodzi. ... Utkwiłem w martwym punkcie i dalej mam zero kapu
Napisano 4 Marzec 201015 l Tak na szybko wykombinowalem cos taliego: Edytowane 5 Marzec 201015 l przez Simple_man
Napisano 5 Marzec 201015 l Autor Mam coś takiego jak na zdjeciach. Jakieś nie bardzo raczej... Sampling 16/16. Przeraża mnie to :|
Napisano 7 Marzec 201015 l glossy semples masz na 10 daj 16 i nie oczekuj cudu. Po za tym jesli masz tam jakies swiatla to im tez musisz zmienic samplowanie, a swiatla po za HDRka powinny byc, bo teraz masz brak cieni. Moje materialy mialy sampling na 8 a takiego ziarna nie maja.
Napisano 9 Marzec 201015 l Autor Pobawiłem się troche dłużej światłem i materiałem plastiku i wygląda lepiej myślę. Plastik zrobiłem ze zwykłego anistropic z lekką mapką noise w slocie Bump. Oświetlenie to kilka omni, skylight i światło kierunkowe. Nie wiem tylko jak się pozbyć tych dwóch w zasadzie jednej kropki, która widoczna została po zastosowaniu materiału DGS do podłoża.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto