Skocz do zawartości

siatka - sposób prezentacji czy modeling?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

przeglądając pracki starych wyjadaczy oglądam siatki jakie tworzą i nie wiem jakim cudem mają one taki przejrzysty układ ... czy to specyficzna metoda modelowania czy ukryte w jakiś sposób linie zagęszczonj siatki?

 

gdy ja np. buduję polygona z 5 wierzchołkami i potem go zagęszczam to zwraca logiczną siatkę z czworobokami i diamencikiem - logiczne ...

 

widziałem jednak na forum dużo ładnych siatek i wyglądają jak zbudowane w analogiczny sposób jednak ładniej się one prezetują.

 

o co tu biega?

 

przykład:

http://www.dzudzu.netglob.com.pl/siatka.jpg

p.s. czemu w dziale \"3ds max\" nie można wrzucać załączników?

 

 

 

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No wiem :/ próbowałem zrobić to z twoim załącznikiem ale coś nie działa, chociaż sam we wszystkich innych działach właśnie tej używam i jest ok, może wina serwera z którego linkujesz :/

Napisano

a tak ogólnie ... może znacie jakieś myki albo tutki które by traktowały o tym jak siatkę układać

 

sam osobiście świeżynka jestem w 3d i jak modeluję to się czuję jak bym w tetrisa grał - jak najwięcej kwadratów, mało trójkątów ...

 

coś chyba nie tak, bo gdy stworzę jako tako kształty i jestem z takowej formy nawet kontent to gdy włączam wygładzenie to siatkę mam znacznie bardziej gęstą niż starzy maksowi wyjadacze :(

 

jak to jest?

Napisano

jaka chamówa złego maxa używałem a w 6 jest \"Isoline Display\" tak naprawdę siatki są bardziej gęste niż to wygląda

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności