kotisded Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 (edytowane) Cóż, nie podoba mi się parę rzeczy, ale pora już to skończyć. Sypł mi się opacity na połowie włosów, ale już mi się nie chce tego przerenderowywać, a i ambient occlusion zapomniałem dodać ;) Za długo w maxie, a za mało w zbrushu ostatnio i mam już niedosyt :) Soft: -3dsMax -Zbrush -Crazy Bump -Photoshop tekstury i domalówki. Dzięki bardzo Mafidzie za rady, bez niego bym to jeszcze parę dni robił i zmarnował połowę sprzętu patrząc jak spada za okno;). Edytowane 17 Marzec 2010 przez kotisded
indian Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 te włosy w nosie wyglądają jak druciki, szkoda że gościu języka nie ma to by się wypowiedział, ogólnie to chyba nie najgorzej Ci wyszło.
blinq Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Ogólnie to brwi i włosy w nosie są słabe. Ale tak to super :) Fajnie wyszedł shader skóry i meszek na twarzy Pozdrawiam Blinq
Ania Napisano 16 Marzec 2010 Napisano 16 Marzec 2010 Oczy niezbyt dobrze wyszły (anatomia), i usta jakby umalowane. Oprócz tego spoko. Ubranie dużo gorsze od głowy.
kotisded Napisano 22 Marzec 2010 Autor Napisano 22 Marzec 2010 Dzieki wszystkim za komentarze i cenne uwagi. Stwierdziłem jednak, czy pierwsza praca czy piętnasta trzeba cholerstwo dokończyć bo mam tego gościa na sumieniu, a chyba po prostu się poddałem. Cieszyłbym się za jeszcze odrobinę krytyki, bo może czegoś nie zauważyłem.
Swiezy Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 wyjątkowo szpetna morda, nie chciałbym z nim obcować na co dzień ;p
Stachu Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 skóra trochę przypomina rzeźbę woskową i pierwsze co rzuciło mi sie w oczy to też te usta wyglądające jak umalowane.. ale ogólnie patrząc na tą 'mordę' wywołuje nieprzyjemne emocje, więc w pewnym sensie cel swój spełniłeś (o ile taki był) ;)
kotisded Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 Bardziej tu o to chodziło wtedy, żeby skończyć wreszcie jakąkolwiek mordę od deski do deski i przejść przez wszystkie etapy produkcji takiego obrazka, przez anatomię po postprodukcję ma to duże błędy, ale z drugiej strony to pierwsza zakończona praca była. Miało być nieprzyjemnie więc cel chyba osiągnięty :)
olafpozoga Napisano 23 Grudzień 2010 Napisano 23 Grudzień 2010 (edytowane) proponuję w ZBrush'u zrobić głowę od zera w ramach ćwiczeń anatomii.... tzn, najpierw czaszka, potem nakładasz mięśnie twarzy na kości i na końcu modelujesz skóre. to pomoże zrozumieć Ci lepiej budowę głowy.... i uszy.. nad tym musisz najbardziej popracować ;) za to podoba mi się render końcowy - wyszedł efekt malowanego obrazu na płótnie ;) Edytowane 23 Grudzień 2010 przez olafpozoga
kotisded Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 Dziękuję Olafie za miłe cc :) Natomiast jest to praca gdzieś tam z początków mojego zbrushowania z przed blisko roku, wątek jest wygrzebany sprzed 10 miesięcy i jak już mówiłem wcześniej ma to spore błędy anatomiczne, a celem było stworzenie pierwszego finalnego rendera organicznego.
Rekomendowane odpowiedzi