Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cóż, nie podoba mi się parę rzeczy, ale pora już to skończyć.

Sypł mi się opacity na połowie włosów, ale już mi się nie chce tego przerenderowywać, a i ambient occlusion zapomniałem dodać ;)

Za długo w maxie, a za mało w zbrushu ostatnio i mam już niedosyt :)

 

Soft:

-3dsMax

-Zbrush

-Crazy Bump

-Photoshop tekstury i domalówki.

 

Dzięki bardzo Mafidzie za rady, bez niego bym to jeszcze parę dni robił i zmarnował połowę sprzętu patrząc jak spada za okno;).

 

kolot.jpg

 

 

 

 

 

 

 

kolosiatka.jpg

kolozerotxt.jpg

kolotxt.jpg

kolozerozbrush.jpg

Edytowane przez kotisded
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

te włosy w nosie wyglądają jak druciki, szkoda że gościu języka nie ma to by się wypowiedział, ogólnie to chyba nie najgorzej Ci wyszło.

Napisano

Dzieki wszystkim za komentarze i cenne uwagi. Stwierdziłem jednak, czy pierwsza praca czy piętnasta trzeba cholerstwo dokończyć bo mam tego gościa na sumieniu, a chyba po prostu się poddałem. Cieszyłbym się za jeszcze odrobinę krytyki, bo może czegoś nie zauważyłem.

Napisano

skóra trochę przypomina rzeźbę woskową i pierwsze co rzuciło mi sie w oczy to też te usta wyglądające jak umalowane..

ale ogólnie patrząc na tą 'mordę' wywołuje nieprzyjemne emocje, więc w pewnym sensie cel swój spełniłeś (o ile taki był) ;)

Napisano

Bardziej tu o to chodziło wtedy, żeby skończyć wreszcie jakąkolwiek mordę od deski do deski i przejść przez wszystkie etapy produkcji takiego obrazka, przez anatomię po postprodukcję ma to duże błędy, ale z drugiej strony to pierwsza zakończona praca była.

Miało być nieprzyjemnie więc cel chyba osiągnięty :)

Napisano (edytowane)

proponuję w ZBrush'u zrobić głowę od zera w ramach ćwiczeń anatomii.... tzn, najpierw czaszka, potem nakładasz mięśnie twarzy na kości i na końcu modelujesz skóre. to pomoże zrozumieć Ci lepiej budowę głowy.... i uszy.. nad tym musisz najbardziej popracować ;)

za to podoba mi się render końcowy - wyszedł efekt malowanego obrazu na płótnie ;)

Edytowane przez olafpozoga
Napisano

Dziękuję Olafie za miłe cc :)

Natomiast jest to praca gdzieś tam z początków mojego zbrushowania z przed blisko roku, wątek jest wygrzebany sprzed 10 miesięcy i jak już mówiłem wcześniej ma to spore błędy anatomiczne, a celem było stworzenie pierwszego finalnego rendera organicznego.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności