Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam mały problem z którm borykam się już od pewnego czasu. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można zrobić by dwa obiekty nie mogły na siebie "wejść". Tzn. mam taką sytuacje, że rigguje rycerzyka. Chce by ten rycerzyk zginając głowę, na której ma hełm nie wchodził w polygony korpusu - tylko się zatrzymywał na styk. Czy jest to możliwe? 2 przykład - mamy podłoże i chce aby stopy bipeda nie wchodziły w ziemie, tylko również układały się na styk krawędzi powierzchni.

Czy jest to możliwe w Mayce?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 802
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czy przy drugim pytaniu stopy sie zaglębiaja podczas chodu? jesli tak to musisz w graph editorze zmienic interpolacje lub poprostu pomanipulowac krzywymi ręcznie zeby wszystko bylo ok.

moze pokaz skrina jak to wyglada, łatwiej bedzie okreslic, ale wydaje mi sie ze problem tkwi wlasnie w graph editorze :)

Edytowane przez Tomasz_87

Napisano

Jesli stopy wchodza Ci w ziemie to moze uzywasz animacji z prosta kinematyką ? Czyli recznie sterujesz kazdą koscią?

Uzyj odwroconej kinematyki na stopach i steruj nogami przez ikHandle.

Ponadto prawidlowo skonstruowany szkielet ma poustawiane limity,

czyli maksymalne i minimalne kąty do ktorych moze odkrecic sie kosc.

To zazwyczj rozwiazuje wiekszosc problemow.

 

A jesli chcesz pojsc latwą ścieżką to zainteresuj sie Full Body IK.

Wczytaj sobie jakies przyklady z visora i popatrz co sie przytrafi szkieletom jak zaczniesz sie nimi bawic.

Pozdr.

 

Witam, mam mały problem z którm borykam się już od pewnego czasu. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób można zrobić by dwa obiekty nie mogły na siebie "wejść". Tzn. mam taką sytuacje, że rigguje rycerzyka. Chce by ten rycerzyk zginając głowę, na której ma hełm nie wchodził w polygony korpusu - tylko się zatrzymywał na styk. Czy jest to możliwe? 2 przykład - mamy podłoże i chce aby stopy bipeda nie wchodziły w ziemie, tylko również układały się na styk krawędzi powierzchni.

Czy jest to możliwe w Mayce?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.