Skocz do zawartości

3ds Max 2009 - wolny viewport!


kuro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. :)

 

Kolejny post, kolejny problem. No cóż, nie jest to może taki poważny problem, ale uciążliwy. Chodzi mi mianowicie o moj maxowy Viewport, potężnie spowalniający po jakimś czasie pracy. W miarę jak buduję scenę, wiadomo, rośnie liczba poly, tekstur, czasem oświetlenie robi swoje... i program zwalnia, obracanie, przesuwanie brył czy kamery robi się powolne i trudne. Ale dzieje siętak również w isolation mode, gdzie mam na "widoku" tylko jeden, prosty obiekt. Czy istnieje dla tego jakieś rozwiązanie / wytłumaczenie? Naprawdę, miło by było pracować sprawniej. :)

 

Hardware: Phenom II 965 BE 4x3.4gHZ; 2x2GB RAM DDR2 800mHZ; GeForce 9600 GT Zotac AMP+

Software: 3ds Max 2009 SP1 64 bit; Vray SP2, Windows 7 x64 bit

Ustawienia: wyświetlanie - Direct 3D;

Statystyki sceny: verts - 44 600; faces - 60 000; tekstury z opacity, wyłączone w viewporcie ("don't show").

 

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za odpowiedź! :)

 

Linki do pliku Maxowego Summary Info:

http://depositfiles.com/files/zo9g90c16

http://rapidshare.com/files/366793848/bplr_summary_info.txt

 

Edit: Problem rozwiązany! :D Dzieje się tak zawsze kiedy napiszę tu posta, czy to z powodu odpowiadających osób, czy dopiero potem na coś wpadam. Dziękuję mimo wszystko! ^_^ Problemem było ustawienie viewport -> transparency -> best; zmienione na none upłynniło działanie aplikacji!

Edytowane przez kuro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności