Modzal Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 Witam. Postanowiłem zrobić pokój na poddaszu ale mam pewien problem z sufitem,bardzo mocno pochłania zieleń ścian w efekcie wydaje się być również zielony czego nie chce, chce aby pozostał biały do oświetlenia używam Daylight Sys. (mr.Sun i mr.Sky) FG i GI materiał ścian jest standardowy Specular=0 glossiness=10 bez jakichkolwiek map i tekstur.
ryba747 Napisano 23 Marzec 2010 Napisano 23 Marzec 2010 (edytowane) To że biały przejmuje zieleń jest to poprawnie fizycznie nazywa się to color bleeding.No i zrób tak jak ci kolega Eddy mówi zrób je całkowicie matowe i używaj materiału Arch&design z wbudowanym AO poczytaj o tym materiale. Edit: Terenas dzięki pomyliłem się bo śpiący byłem jak to pisałem :P Edytowane 29 Marzec 2010 przez ryba747
terenas Napisano 24 Marzec 2010 Napisano 24 Marzec 2010 Hmm ryba, a ja zawsze myślałem ze to zjawisko to color bleeding : P
Modzal Napisano 28 Marzec 2010 Autor Napisano 28 Marzec 2010 Witam to finalny rendering mojej sceny niby ukończony ale jednak coś mi nie pasuje :(
kamode Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Co Ci nie pasuje? Mi nie pasuje kołdra, która wygląda jak rozciągnięta guma oraz drzewko za oknem, ale to tak na marginesie bo zapewne chodzi Ci o sam render ;)
Cyanide Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Wydaje mi się, że powinieneś troszkę zmienić materiał podłogi, jakoś dziwnie matowy kolor ma to drewno. A podstawową IMO rzeczą do zmiany są chyba trochę za niskie ustawienia w GI i FG, bo jakoś to światło dziwnie wygląda, chociażby w miejscu połączenia ściany z sufitem albo dookoła telewizora. Specem nie jestem więc mogę się mylić.
lukasjogabonito Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 Chyba proporcje sie nie zgadzaja coś mi sie wydaje...
Modzal Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 na pewno cienie nie są takie jakie chciałem na próbnych renderingach zawsze to wygląda jakoś lepiej (wszystkie cienie są gładkie i stopniowo się rozjaśniają lub ściemniają) niż na tych w wysokiej rozdzielczości i wysokimi ustawieniami FG i GI robią mi się plamy próbowałem to korygować ilością fotonów ale rendering trwał znacznie dłużej a efekty w sumie były takie same ;/ co do kolorów są takie jakie chciałem :) co do kołdra to rzeczywiście wygląda jak by ktoś zmielił 2 kolorowe gumy ;p jakieś sugestie jak stworzyć materiał kołdry? btw próbowałem zrobić dywan tylko właśnie... żeby wyglądał ładnie w partical flow trzeba ustawić bardzo wysoką liczbę powtarzających się "włosków"... dlatego tez chciałbym zapytać czy znacie jakieś inne sposoby zeby zrobić ładnie wyglądające dywany
blinq Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 Particle flow? A nie lepiej hair&fur albo mapką displacement? A jeżeli chodzi o resztę to na dobrej dordze jesteś ;)
Modzal Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 przy hair&fur nie wygląda to tak dobrze jak z Particle flow, ale to pewnie temu ze nie jestem w nim dobrze obeznany, z mapką displacement próbowałem to wyszedł jeż Jeży ;/ z particale flow znalazłem tutka ;p
lorence Napisano 1 Kwiecień 2010 Napisano 1 Kwiecień 2010 podłoga masakra, materiał do wymiany. Obecnie wyglada jak drewno pomalowane zielona farba i do tego farba jeszcze nie wyschła.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się