Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Postanowiłem zrobić pokój na poddaszu ale mam pewien problem z sufitem,bardzo mocno pochłania zieleń ścian w efekcie wydaje się być również zielony czego nie chce, chce aby pozostał biały 281409a512b98921med.jpg

do oświetlenia używam Daylight Sys. (mr.Sun i mr.Sky) FG i GI

materiał ścian jest standardowy Specular=0 glossiness=10 bez jakichkolwiek map i tekstur.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

To że biały przejmuje zieleń jest to poprawnie fizycznie nazywa się to color bleeding.No i zrób tak jak ci kolega Eddy mówi zrób je całkowicie matowe i używaj materiału Arch&design z wbudowanym AO poczytaj o tym materiale.

 

Edit: Terenas dzięki pomyliłem się bo śpiący byłem jak to pisałem :P

Edytowane przez ryba747
Napisano

Co Ci nie pasuje?

Mi nie pasuje kołdra, która wygląda jak rozciągnięta guma oraz drzewko za oknem, ale to tak na marginesie bo zapewne chodzi Ci o sam render ;)

Napisano

Wydaje mi się, że powinieneś troszkę zmienić materiał podłogi, jakoś dziwnie matowy kolor ma to drewno. A podstawową IMO rzeczą do zmiany są chyba trochę za niskie ustawienia w GI i FG, bo jakoś to światło dziwnie wygląda, chociażby w miejscu połączenia ściany z sufitem albo dookoła telewizora. Specem nie jestem więc mogę się mylić.

Napisano

na pewno cienie nie są takie jakie chciałem na próbnych renderingach zawsze to wygląda jakoś lepiej (wszystkie cienie są gładkie i stopniowo się rozjaśniają lub ściemniają) niż na tych w wysokiej rozdzielczości i wysokimi ustawieniami FG i GI robią mi się plamy próbowałem to korygować ilością fotonów ale rendering trwał znacznie dłużej a efekty w sumie były takie same ;/ co do kolorów są takie jakie chciałem :) co do kołdra to rzeczywiście wygląda jak by ktoś zmielił 2 kolorowe gumy ;p jakieś sugestie jak stworzyć materiał kołdry?

 

btw próbowałem zrobić dywan tylko właśnie... żeby wyglądał ładnie w partical flow trzeba ustawić bardzo wysoką liczbę powtarzających się "włosków"... d1db067ad8ed1a1em.jpg

dlatego tez chciałbym zapytać czy znacie jakieś inne sposoby zeby zrobić ładnie wyglądające dywany

Napisano

przy hair&fur nie wygląda to tak dobrze jak z Particle flow, ale to pewnie temu ze nie jestem w nim dobrze obeznany, z mapką displacement próbowałem to wyszedł jeż Jeży ;/ z particale flow znalazłem tutka ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności