Napisano 23 Marzec 201014 l Witam. Postanowiłem zrobić pokój na poddaszu ale mam pewien problem z sufitem,bardzo mocno pochłania zieleń ścian w efekcie wydaje się być również zielony czego nie chce, chce aby pozostał biały do oświetlenia używam Daylight Sys. (mr.Sun i mr.Sky) FG i GI materiał ścian jest standardowy Specular=0 glossiness=10 bez jakichkolwiek map i tekstur.
Napisano 23 Marzec 201014 l To że biały przejmuje zieleń jest to poprawnie fizycznie nazywa się to color bleeding.No i zrób tak jak ci kolega Eddy mówi zrób je całkowicie matowe i używaj materiału Arch&design z wbudowanym AO poczytaj o tym materiale. Edit: Terenas dzięki pomyliłem się bo śpiący byłem jak to pisałem :P Edytowane 29 Marzec 201014 l przez ryba747
Napisano 28 Marzec 201014 l Autor Witam to finalny rendering mojej sceny niby ukończony ale jednak coś mi nie pasuje :(
Napisano 29 Marzec 201014 l Co Ci nie pasuje? Mi nie pasuje kołdra, która wygląda jak rozciągnięta guma oraz drzewko za oknem, ale to tak na marginesie bo zapewne chodzi Ci o sam render ;)
Napisano 29 Marzec 201014 l Wydaje mi się, że powinieneś troszkę zmienić materiał podłogi, jakoś dziwnie matowy kolor ma to drewno. A podstawową IMO rzeczą do zmiany są chyba trochę za niskie ustawienia w GI i FG, bo jakoś to światło dziwnie wygląda, chociażby w miejscu połączenia ściany z sufitem albo dookoła telewizora. Specem nie jestem więc mogę się mylić.
Napisano 30 Marzec 201014 l Autor na pewno cienie nie są takie jakie chciałem na próbnych renderingach zawsze to wygląda jakoś lepiej (wszystkie cienie są gładkie i stopniowo się rozjaśniają lub ściemniają) niż na tych w wysokiej rozdzielczości i wysokimi ustawieniami FG i GI robią mi się plamy próbowałem to korygować ilością fotonów ale rendering trwał znacznie dłużej a efekty w sumie były takie same ;/ co do kolorów są takie jakie chciałem :) co do kołdra to rzeczywiście wygląda jak by ktoś zmielił 2 kolorowe gumy ;p jakieś sugestie jak stworzyć materiał kołdry? btw próbowałem zrobić dywan tylko właśnie... żeby wyglądał ładnie w partical flow trzeba ustawić bardzo wysoką liczbę powtarzających się "włosków"... dlatego tez chciałbym zapytać czy znacie jakieś inne sposoby zeby zrobić ładnie wyglądające dywany
Napisano 30 Marzec 201014 l Particle flow? A nie lepiej hair&fur albo mapką displacement? A jeżeli chodzi o resztę to na dobrej dordze jesteś ;)
Napisano 30 Marzec 201014 l Autor przy hair&fur nie wygląda to tak dobrze jak z Particle flow, ale to pewnie temu ze nie jestem w nim dobrze obeznany, z mapką displacement próbowałem to wyszedł jeż Jeży ;/ z particale flow znalazłem tutka ;p
Napisano 1 Kwiecień 201014 l podłoga masakra, materiał do wymiany. Obecnie wyglada jak drewno pomalowane zielona farba i do tego farba jeszcze nie wyschła.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto