hunter24 Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 (edytowane) Co lepiej używać turbo czy Mesh, bo nałożenie turbo czy też mesha daje ten sam efekt, ale w Meshsmooth pokazuje mniej polygonów o połowe, a jak sprawa wygląda w renderingu ?? chodzi mi o Mentala czy czas będzie różny ?? Ktoś mi kiedyś mówił, że Mesh jest gorszy pod względem obciążenia maxa. Proszę o Pomoc :) Dzięki wielkie :) Edytowane 6 Maj 2010 przez tweety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 27 Marzec 2010 Share Napisano 27 Marzec 2010 Hmm... Czy jeżeli TS ma więcej poly to właśnie on chyba powinien bardziej zamulać kompa i być mniej oszczędny;] No cóż ale się mogę oczywiście mylić. Kiedyś używałem TS ale przeniosłem się na MS i różnica w efekcie renderingu wg mnie zadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
von_wargus Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 ponadto TS wygładzi całą siatkę obiektu, MS daje możliwość wyselekcjonowania sobie fragmentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 (edytowane) TS i MS przy tych samych ustawieniach mają po tyle samo poly, kwestia wyświetlania w viewporcie, co też można zmienić. MS ma więcej opcji a TS podobno mniej obciąża pamięć. Edytowane 6 Maj 2010 przez PICsell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 A oto co ma do powiedzenia 3ds Max Help (F1) na ten temat: ;) The TurboSmooth modifier, like MeshSmooth, smoothes geometry in your scene. The differences between the two are as follows: TurboSmooth is considerably faster and more memory-efficient than MeshSmooth. TurboSmooth also has an option for Explicit Normals, unavailable in MeshSmooth. See Explicit Normals. TurboSmooth provides a limited subset of MeshSmooth functionality. In particular, TurboSmooth uses a single smoothing method (NURMS), can be applied only to an entire object, has no sub-object levels, and outputs a triangle-mesh object. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 Turbo jest naprawdę o wiele szybszy... Mesh używam tylko wtedy, kiedy muszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi