Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Co lepiej używać turbo czy Mesh, bo nałożenie turbo czy też mesha daje ten sam efekt, ale w Meshsmooth pokazuje mniej polygonów o połowe, a jak sprawa wygląda w renderingu ?? chodzi mi o Mentala czy czas będzie różny ??

Ktoś mi kiedyś mówił, że Mesh jest gorszy pod względem obciążenia maxa. Proszę o Pomoc :)

 

Dzięki wielkie :)

Edytowane przez tweety

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm... Czy jeżeli TS ma więcej poly to właśnie on chyba powinien bardziej zamulać kompa i być mniej oszczędny;] No cóż ale się mogę oczywiście mylić. Kiedyś używałem TS ale przeniosłem się na MS i różnica w efekcie renderingu wg mnie zadna.

Napisano

TS i MS przy tych samych ustawieniach mają po tyle samo poly, kwestia wyświetlania w viewporcie, co też można zmienić. MS ma więcej opcji a TS podobno mniej obciąża pamięć.

Edytowane przez PICsell

Napisano

A oto co ma do powiedzenia 3ds Max Help (F1) na ten temat: ;)

 

  Cytat
The TurboSmooth modifier, like MeshSmooth, smoothes geometry in your scene.

 

The differences between the two are as follows:

 

TurboSmooth is considerably faster and more memory-efficient than MeshSmooth. TurboSmooth also has an option for Explicit Normals, unavailable in MeshSmooth. See Explicit Normals.

 

TurboSmooth provides a limited subset of MeshSmooth functionality. In particular, TurboSmooth uses a single smoothing method (NURMS), can be applied only to an entire object, has no sub-object levels, and outputs a triangle-mesh object.

Napisano

Turbo jest naprawdę o wiele szybszy... Mesh używam tylko wtedy, kiedy muszę.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności