Skocz do zawartości

hunter24

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznan

hunter24's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

9

Reputacja

  1. hmm słyszałem o wszystkich programach, ale nie sądziłem, że w photoshopie nie da się tego zrobić, tzn da się ale bardzo trudno, wypróbuję bodypaint :) Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
  2. To nic nie daje, pozatym muszę się pozbyć tego szfa ponieważ obiekt nie będzie do renderu i musi być idealnie zrobiony i idealnie nałożona tekstura bez żadnych właśnie szfów
  3. Witam Stworzyłem sobie prosty model żeby sprawdzić nakładanie tekstury poprzez Unwrap + Photoshop. Powinno wszystko ładnie wychodzić, ale no właśnie ciągle mam szef po środku obiektu albo w innych miejscach i nie wiem jak pozbyć się tego badziewia :(( Zamieszczam przykładowe fotki z problemem http://img187.imagevenue.com/img.php?image=69470_pierwszy_122_29lo.jpg http://img232.imagevenue.com/img.php?image=69472_drugi_122_382lo.jpg http://img254.imagevenue.com/img.php?image=69476_trzeci_122_574lo.jpg Błagam o pomoc, bo już wszystkiego próbowałem :((
  4. w jakim programie robi się takie roślinki, lub pluginie ?? 3ds max + co ?? chciałbym wiedzieć bo to co widzę to szczęka opada :)
  5. jeśli nie urzywasz onyxu do traw i drzew to czego ?? bo nie uwierze, że hair and fury :D i jezcze jedno pytanko, jak długo trwa taki jeden render ?? :)
  6. a można widzieć siatkę ?? tego projektu ?? bo nie wierze, że da się takie coś zrobić !!!! co jest bitmapą a co jest obiektem ??
  7. Jeśli się bawiłeś w "Exposure Control" to na pewno musiałeś za bardzo prześwietlić światło za oknem dlatego też nie widać mapy za oknem :). Jeśli się tam nie bawiłeś to nie wiem dlaczego nie widać mapy.
  8. jak używasz GI to diffuse bounces nie działa, więc albo używasz samego FG albo FG + GI ale bez użycia diffuse, ja bym polecił tą pierwszą metodę, bo powiem szczerze, że ciężko rozmieścić photony wiem z swoich projektów, no chyba, że używasz jakiegoś ukrytego sztucznego światła w mieszkaniu typu area Omi :), bo samym Daylightem nie rozmieścisz zbyt dużo photonów no chyba, że podasz jakieś kosmiczne parametry. Spróbuj oświetlić samym daylightem (mr sky i mr sun ) + sky portal na szybie (mulipiler góra do 4-6, bo później robią się dziwne plamy pod sufitem ) + FG z diffusem do 2-5 i oczywiście zwiększ Multipiler np do 8 i wyrenderuj i zobacz jak to wygląda :). A jak chcesz sprawdzić czy posiadasz jakiekolwiek photony w pomieszczeniu to sobie sprawdź diagnostykę w zakładce "Processing". Przynajmniej ja bym tak popróbował :)
  9. A spróbuj samym Daylightem oświetlić i oświetlaj samym FG, samling cieni ustaw na 128 i powinno być ok :)
  10. pewnie jestem trochę w tyle, ale sam korzystam z mentala i jestem ciekaw jak można uzyskać taki efekt, robię już naprawdę od dosyć dawna ale jakoś nie mogę sobie poradzić z oświetleniem w mentalu. Jakich świateł użyłeś, że dało taki rezultat ?? i jakie parametry FG i GI i jeśli coś jeszcze użyłeś to byś się pochwalił :D. Wielki szacun dla ciebie za te wizki :)
  11. scene mam już prawie oświetloną, tylko problem polega teraz na tym, że nie działa mi mr photometric i muszę co jakiś czas wyłanczać scenę i ponownie uruchamiać :( trochę to męczące, ale jakoś przeżyje :P
  12. w końcu jakoś naprawiłem to badziewie :), mogę teraz napisać, że mój komputer nie odczytywał po poprostu obrazu z tego małego renderu, ściągnełem nowe stery do karty graficznej i wszystko jest ok :), tylko nie wiem dlaczego czasem było ok a czasem nie :p. A wracając do tej plamy na ścianie to nie da się w 100% usunąć jej no chyba, że photoshopem :). Temat można zamknąć dziękuję wszystkim za pomoc, jak oświetle moje pomieszczenie to zamieszcze je tutaj :) A jednak nie, nie naprawiłem :(((( nie wiem co jest grane jak tylko otworze swoją prace i chce użyć mr photografic control to jest czarny render, chyba nikt mi tu nie pomoże bo to na pewno coś u mnie :( a może być tak jeszcze, że jest za duże obciążenia procesora i po prostu te okienko nie wyrabia ?? :) bo jak otwieram maxa daje Merge i podaje ścieżkę do swojej pracy, następnie biorę na mr photometric to wszystko jest ok, po chwili biorę znów render i już jest ciemny obraz :)
  13. ja wiem, że tam jest takie coś jak exposure value, ale wy nie rozumiecie :) mi wogule to nie działa jest czarne tło i nie zależnie czy zwięsze parametry czy nie jest tak samo, dopiero różnice zauważe w normalnym renderze. Zrobiłem nową scenę jakieś pomieszczenie daylight i ustawiam w tym photo exp. control i narazie wszystko jest ok wszystko widzę :), następnie ustawiam sky portal i biorę ponownie na render w tym photo exp. control i już jest ciemne tło i nic się nie da zrobić, więc usuwam wszystkie światła i robię od początku, ale też nic to nie daje. Może jest jakiś restart tego, żeby powróciło wszystko do normy ??
  14. na pewno nic nie mam pod sufitem :), już trochę robię w maxie, ale takie coś pierwszy raz mi się zdarza :). Sprawa nie została wyjaśniona do tej pory, ale się nie poddaje i robię dalej :)
  15. wszystkiego już próbowałem, musi coś być zwalone tak na poważnie, tylko nie wiem co, bo zrobiłem od nowa jakieś przykładowe pomieszczenie i wszystko jest ok, obawiam się, że to jast jakieś małe gówienko, którego nie zauważam :p, ale i tak dziękuje za pomoc :). A co do "photographic exposure control" to mi nie działa, biore na render i ciemność widzę :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności