Meri Napisano 25 Marzec 2010 Napisano 25 Marzec 2010 Witam! Nie za bardzo wiem jak nazwać mój problem, w przeciwnym wypadku wygooglowałbym go sobie zamiast zawracać Wasza głowę, ale niestety, "nie chcem ale muszem" :) Mój problem jest następujący: chciałem stworzyć obiekt za pomocą particli. Na necie jest mnóstwo tutoriali pokazujących jak "rozpuszczać" obiekt, ale ja chce zrobić coś odwrotnego. Jeśli ktoś miałby pod ręką jakis tutorialik, ewentualnie dał kilka wskazówek byłbym wdzięczny :) Używam 3ds max 2010, nie mam żadnych pluginów do particli, czyli do dyspozycji mam tylko PFka. Pozdrawiam!
apeq Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 Nie wiem czy dokładnie o to chodzi ale spróbuj zrobić tak. Stwórz w scenie jakiś obiekt , powiedzmy Teapot.Następnie przypisz mu jakiś materiał z opacity 0. Teraz w ParticleView stwórz Empty Flow. Usuń operator PositionIcon i w jego miejsce wklej PositionObject.W jego parametrach dodaj Teapot, który jest w scenie. Na koniec usuń opertor Speed oraz ustaw wielkość i ilość cząsteczek. Gotowe. Teraz możesz już kombinować , jak przejść z jednego stanu cząsteczek do drugiego. Pozdrawiam. 1
piotrek Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 Zależnie od efektu, jaki chcesz uzyskać, można, zakładając, że umiesz rozwalić obiekt na cząstki, złożyć animację od tyłu. Wówczas z tych fragmentów powstanie pierwotny obiekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się