Jump to content

Czarne face'y szkła przy log exp control, help


hanna_g

Recommended Posts

Witam. Mam problem z renderingiem sceny exterior w mental rayu (3ds max 9), oświetlenie daylighting (mr sky + mr sun z ray traced shadows), przy którym najlepiej wypada logarithmic exposure control. Wtedy jednak wszystkie szklane (szkło Arch+Design) powierzchnie zwrócone w górę lub bok (nie odbijające części samego modelu) stają się zupełnie czarne :-O Chociaż wciąż przenika przez nie światło. Tło jest białe i dzieje się to tylko przy log exp control. Może ktoś spotkał się już z czymś takim, z góry ogromne dzięki.

 

renderblack.th.jpg

 

update: alternatywnie wszelkie inne pomysły na oświetlenie takiej scenki mile widziane :-)

Edited by hanna_g
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy