Skocz do zawartości

Czarne face'y szkła przy log exp control, help


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Mam problem z renderingiem sceny exterior w mental rayu (3ds max 9), oświetlenie daylighting (mr sky + mr sun z ray traced shadows), przy którym najlepiej wypada logarithmic exposure control. Wtedy jednak wszystkie szklane (szkło Arch+Design) powierzchnie zwrócone w górę lub bok (nie odbijające części samego modelu) stają się zupełnie czarne :-O Chociaż wciąż przenika przez nie światło. Tło jest białe i dzieje się to tylko przy log exp control. Może ktoś spotkał się już z czymś takim, z góry ogromne dzięki.

 

renderblack.th.jpg

 

update: alternatywnie wszelkie inne pomysły na oświetlenie takiej scenki mile widziane :-)

Edytowane przez hanna_g
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności