Napisano 26 Marzec 201014 l Witam Chciałem zrobić animacje fabryki przemysłowej z robotami spawalniczymi, ale ogień i dym w fume fx niestety coś nie za dobrze działa. Dlatego chciałem się zapytać, co zrobić abu plugin działał poprawnie z mental ray'em. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Edytowane 26 Marzec 201014 l przez Galopa
Napisano 26 Marzec 201014 l Galopa napisał: Witam Chciałem zrobić animacje fabryki przemysłowej z robotami spawalniczymi, ale ogień i dym w fume fx niestety coś nie za dobrze działa. Wynik renderingu: Pozdrawiam i czekam na odpowiedź A gdzie pytanie? :D
Napisano 25 Maj 201113 l W takim razie ja zadam to pytanie :) Jak pozbyć się tego czarnego kwadratu. Zakładam że rozwiązaniem jest pozbycie się błędów, które wyskakują przy renderze. Wszystko na załączonych obrazkach
Napisano 25 Maj 201113 l Odznacz w enviroments and effects w rolecie Atmosphere->Effects->FusionWorks Renderer->Active
Napisano 25 Maj 201113 l Dzięki właściwie częściowo rozwiązało to problem, ale i tak mi błędy wyskakują. To normalne? A poza tym, jest możliwość uzyskania cienia poprzez oświetlanie dymu?
Napisano 25 Maj 201113 l Myślę że mogą się pojawiać, ja używam vraya i wszystko ok. Co do cieni, tak można uzyskać. W ustawieniach światła w rolecie shadow parameters zaznacz atmosphere shadows i oczywiście general parameters shadow na on.
Napisano 26 Maj 201113 l Ok. Zaraz będę się bawił dalej. Dzięki za pomoc. A jeszcze jedna rzecz a jak ustawić światło vray żeby dawało cienie dymu? Edytowane 26 Maj 201113 l przez kosaprzemo
Napisano 26 Maj 201113 l Ja używałem tylko direct target a przy vray light nie wiem. Cast shadows nie działa ?
Napisano 27 Maj 201113 l Ok problem rozwiązany. Dzięki za pomoc turas. Mental nie chce rzucać cieni. Pewnie jak bym dłużej posiedział to bym znalazł tego przyczynę, ale zwyczajnie mi się nie chce jak już ustawiłem to w Vrayu :D Edytowane 27 Maj 201113 l przez kosaprzemo
Napisano 27 Maj 201113 l Jeszcze mi się przypomniało, czy w ustawieniach fuma w rolecie smoke zaznaczyłeś cast i receive shadows ? Sprawdziłem u siebie faktycznie przy MR nie ma cieni. Edytowane 27 Maj 201113 l przez turas
Napisano 16 Sierpień 201113 l Odnawiam pytanie o problem Otworzyłem wszystkie okna udało mi się rzucić cień na dym i żeby dym rzucał cień ale nadal mam czarny kwadrat pod spodem :/ wyłączyłem fusionworks render i i tak wyskakują jakieś błędy. No nikt nie jest w stanie nic mi doradzić? :P plz pomocy... bo nie rozumiem czemu mi takie artefakty się robią. Czyżby mental nie był kompatybilny z FFX? Edytowane 18 Sierpień 201113 l przez kosaprzemo
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto