Jump to content

kosaprzemo

Members
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About kosaprzemo

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Łódź
  1. Niesamowity klimat animacji. Zabraknie mi słów jak będę chciał powiedzieć coś więcej :)
  2. Witam. Używam maxa 2013 Jak wiadomo nie ma w nim już reaktora. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak zrobić softbody? Załóżmy że mam boxa 50x50x50 poly 50x50x50 cm chciałbym żeby upadając się powykrzywiał tak jak by był z plasteliny powiedzmy. Wiem że można popróbowac z cloth, lecz to mnie przerosło ze względu na to że miałem niewiele styczności z tym modyfikatorem. Jeśli znacie jakieś alternatywne sposoby, czekam na odpowiedź.
  3. No własnie, nie do końca o to mi chodzi. W ten sposób sam też umiem to zrobić. Ale mam ok 40 metalowych beczek do z animowania. Zastanawiam się czy jest może jakiś program, który mi to ułatwi.
  4. Czy jest sposób na zautomatyzowanie deformacji obiektu? Powiedzmy tak jak automatyzujemy rozbicie obiektu na części w rayfire.
  5. Witam. Mam problem z wielkością sceny. Czy da się jakoś zmienić skalę exportowanej sceny z 3ds do RF? Mam tam animację więc "ręczne" skalowanie nie wchodzi w grę.
  6. Ok dodaję jeszcze raz to samo tylko w większej rozdziałce, poprzedni źle dodałem do serwisu.
  7. Tu raczej nie trzeba nic opisywać, wszystko widać jak na dłoni. Co może być przyczyną takiego światła przy tych ustawieniach?
  8. Dzięki za wyjaśnienie, tak właśnie o to mi chodzi tylko nie wiedziałem jak to nazwać. Tylko teraz pytanie jak to zrobić?
  9. Jak w temacie, czy da się zrobić bake z animowanych obiektów? Konkretnie chodzi mi o to, że mam animację spline do której przypięte są obiekty i poruszają się na zasadzie path constraint. Chciałbym zrobić tak, żeby były z animowane po najprostszej drodze oporu.
  10. Witam. Mam pytanie, jakich świateł i jakich cieni najlepiej używać w animacji fumefx (chodzi o dym). Nie wiem do końca jakie cienie współpracują z fumefx, a światło ma przypominać światło słoneczne.
  11. hmmm chyba nie mam pojęcia o czym mówisz ;D możesz bardziej nakreślić mi sytuację?
  12. Witam. Mam problem, ponieważ chciałbym podpalić tylko drugi event w PF. Drugi event zaczyna się z pierwszego przez colision spawn. Jakich operatorów użyć? żeby palił się tylko ten drugi po colision spawn.
  13. Tak, faktycznie to działa. I na dodatek osiągnąłem efekt taki jaki chciałem. Dziękuję wszystkim za pomoc
  14. @Traitor Zgadzam się. Do prostych rzeczy jest idealny, ponieważ jest szybki i łatwy w konfiguracji jak na cząsteczki. @uncle Zakładam że masz na myśli np thinking particles. Zgadzam się, że jest to genialny system cząsteczek, ale przygotowanie czegoś od postaw jest niesamowicie czasochłonne i pracochłonne. Wiadomo że z czasem masz gotowe "systemy" które możesz przekonfigurowywać. Ale do prostych rzeczy PF jest wystarczający. Będę chyba musiał po prostu zrobić deflektor do każdego emitera :P da się zrobić. Dzięki za pomoc
  15. Też o tym myślałem, ale do każdego emitera musiałbym podpiąć kilka nodów. A w wypadku, kiedy mam trzy razy po cztery emitery, i każdy strzela ze dwadzieścia razy... Wiem jak to zrobić żeby działało. Ale puki mam czas, mimo że zajmuje mi to znacznie więcej czasu, szukam rozwiązań mniej pracochłonnych i czasochłonnych, na przyszłość. Dlatego staram się znaleźć najrozsądniejsze rozwiązanie dla tej sceny.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy