Bonifatz Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 (edytowane) Witam Chciałbym zaprezentować animacje fly-through domu jednorodzinnego. Czekam na wasze komentarze. Pozdrawiam Łukasz Edytowane 2 Kwiecień 2010 przez Bonifatz
adam_m Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 Bardzo fajnie wyszło. Szkoda, że za oknami nie wstawiłeś jakiegoś przyjemnego widoczku. Jak dla mnie ruch kamery mógłby być wolniejszy. Odbicia na szkle super wyszły. Możesz coś więcej napisac o projekcie, ile się renderowało, ile poly, wszystko sam modelowałeś itp. Pozdrawiam.
Bonifatz Napisano 27 Marzec 2010 Autor Napisano 27 Marzec 2010 (edytowane) adam_m : 50% modeli zrobionych przeze mnie, reszta kupione bo bym się nie wyrobił. Scena okolo 1.8mln poly Czas pojedynczej klatki liczonej na 2x xeon 1.6 + 2xeon 2.2quad + QuadCore 2.8 jakieś 2.5 do 3.5 minuty. Muzyka mojego autorstwa. Co do ruchu kamery to musiałem się streszczać bo klient miał ograniczone środki. Dzięki za komentarz! Edytowane 27 Marzec 2010 przez Bonifatz
Zbychowaty Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 czysto - podoba mi sie, szkoda e tak krotko;)
Pierzak Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 Ogolnie ladnie. Filmik jast bardzo ziarnisty ale to chyba kompresja. Mieszkanie bardzo czysye i stabilne, nic nie migocze, materialy wygladaj dobrze przynajmniej w niskij rozdzielczosci. Piekna muzyka... nic nie slysze :) Rzeczy kotre moim zdaniem moglbys doszlifowac to czarne cienie we framugach. Zakladam ze Ambient Occlusion jest za silne. Proponuje usunac Iron Man-a z telewizora bo zamiast patrzec na mieszkanie za pierwszym razem skupilem sie na filmie. Serio. Proponuje go wylaczyc go albo wrzuc cos bardziej abstakcyjnego i nie przyciagajacego uwagi. Mieszkanie jest bardzo fajnie ale zbyt jednolicie oswietlone. Fajnie by bylo troche to zroznicowac np dodac wchodzace przez okna swiatlo sloneczne. W ujeciu pokazujacym stol, oparcia krzesel zlewaja sie ze sciana. Byc moze w wyzszej rozdzelczosci wyglada to wyrazniej. Moglbys zmienic kolor oparc albo dodac swiatlo z tylu oparc (tzw rim light) kotre by je odsperaowalo od scian i pokazalo troche wiecej glebi. W przedpokoju na scianie widze wzorek ze swiatelka IES. W sumie jest OK ale wyglada troche nienaturalnie bo nie wiadomo skad ono wychodzi tzn lampki na suficie by takiego wzorku raczej nie daly rady zrobic. Sypialnia wyglada fajnie. Jesli chodzi o design to szkoda ze taka mala i przydala by sie nocna szafeczka. Ogolnie fajna animacja ci wyszla. Ile czasu to robiles?
Bonifatz Napisano 29 Marzec 2010 Autor Napisano 29 Marzec 2010 Dzięki za wnikliwą analizę! Już jestem po rozmowie z klientem i okazuje się że dostałem parę poprawek i dodatkowy czas do końca tygodnia na ich wprowadzenie. Więc wymiana filmu w telewizorze, framugi których materiał skopałem ;). Także sypialnia zostanie przerobiona na bardziej atrakcyjną. (dodam że cały wystrój pomieszczeń jest mojego autorstwa gdyż nie otrzymałem żadnych wytycznych od klienta). Co do oprać to dopiero jak zwróciłeś mi uwagę to zaczęło mnie to denerwować i oparcia zmienią kolor. Co do ziarna to zauważyłem że IES'y które wstawiłem to powodują, więc w nowym renderze już będą target direkty. Co do czasu to przygotowanie samych scen to kwestia 2-3dni. Walka z oświetleniem zajęła mi trochę czasu i w efekcie całość pracy zakończę w piątek i to będzie ponad dwa tygodnie (wraz z czasem na rendering). Pojedynczy przelot to kwestia 2-3 minut na klatkę, czyli jakieś 24h renderu.
Neb Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 Bardzo ładna animka. Czysto i schludnie. Respekt za muzykę, człowieku orkiestro :) W przyszłości polecam ( oczywiście jeśli uznasz że patent jest dla Ciebie ok ) ustawianie liniowych ścieżek ruchu dla kamery. Ja osobiście nie preferuje gdy kamera w każdym ujęciu rozpedza się i hamuje. Jak dasz liniowe ścieżki to będziesz miał ładną ciągłość ruchu w montażu. Ogólna zasada jest taka, żeby oglądający nie czuł pracy samej kamery. Nieliniowe ścieżki dawaj tam gdzie jest dla nich motywacja, np. gdy podchodzisz do zamkniętych drzwi. Tak trzymaj, do piątku już niedaleko :)
Bonifatz Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 Dzięki Neb! Z tym liniowym ruchem kamery to uratowałeś mi życie :D Dzięki za wskazówki bo teraz ruch kamery jest o wiele bardziej przyjazny dla oka. Ostateczna wersja animki do pobrania wyżej. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się