Gość vwdragon Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 Witam. Próbuje zrobić łeb śrubki według: utknełem niestety na rysunku 5. Co bym nie robił linie nie chcą się zejść w taki sposób.. Może ktoś podpowie.. Pozdrawiam
mookie Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 Zaznacz krawędzie zaznaczone na rysunku (nie wszystkie naraz, powtarzaj operację dla każdej po kolei), Ctrl+E, Edge Slide i przesuń krawędź o wybraną wartość do narożnika (z Ctrl dla "skokowego" wyboru wartości, co pozwoli Ci każdy wierzchołek przesunąć o taką samą odległość).
Gość vwdragon Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 To dosyć pracochłonna metoda.. On to zrobił chyba inaczej.. Napisał: tweak points (i just scaled them) to get the shape you want. Select the faces that will conform the hole. Ale niestety ani moja wiedze na temat blendera ani angielski nie pozwalają mi tego rozszyfrować..
mookie Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 To nie jest pracochłonna metoda, raptem 1min pracy. Możesz w takim razie zaznaczyć wskazane przeze mnie krawędzie leżące w poziomie i przeskalować je w pionie, a pionowe w poziomie - mniej dokładniejszy sposób, ale szybszy.
szczuro Napisano 27 Marzec 2010 Napisano 27 Marzec 2010 można też skalować face'y jako całość i uzyskać podobne w 5 sek ;) zaznasz prawy środkowy i lewy środkowy i skalujesz vertykalnie a nastepnie górny środkowy i dolny środkowy horyzontalnie :) the possibilities are endless
Gość vwdragon Napisano 28 Marzec 2010 Napisano 28 Marzec 2010 I to jest to...! Dzięki.. Męczyło mnie to troszke.. Ehh.. Wszystko jest trudne zanim stanie się łatwe.. Pozdrawiam..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się