Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich. Czy jest możliwośc ustawienia innej mapy Hdri dla odbić a innej dla samego nieba? Renderuje w Mental Ray 3ds max. Problemu dodaje jeszcze system Daylight (mr Sun, mr Sky) jeżeli chodzi o niebo, odznaczam Aerial Perspective w opcjach światła żeby byla widoczna bitmapa ale niewiem czy jest to poprawne. Czy może najlepiej dla odbić w oknach wstawić bitmape w slocie reflection materiału?

Edytowane przez jarox
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak wiem, tylko jak dam do slotu enviroment np. lekko zachmurzone niebo a w odbiciach okien chce np. miasto z innej mapy Hdri to jak to wykonać? Może naprzeciwko bloku który stworzyłem ustawić pionowego Plane z teksturą miasta bez cieni itd nie mam pojęcia czy tak się robi.

Napisano

Ja mówię o slocie enviroment w materiale - on służy do nadpisania tego co jest wsadzone w slot enviroment globalny. Slot enviroment w materiale służy właśnie do nadpisania odbić i refrakcji na obiekcie.

 

Plane z teksturą miasta też da radę. Ale najlepiej w PSie nakładać jeżeli to nie jest animacja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności