jarox Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 (edytowane) Witam wszystkich. Czy jest możliwośc ustawienia innej mapy Hdri dla odbić a innej dla samego nieba? Renderuje w Mental Ray 3ds max. Problemu dodaje jeszcze system Daylight (mr Sun, mr Sky) jeżeli chodzi o niebo, odznaczam Aerial Perspective w opcjach światła żeby byla widoczna bitmapa ale niewiem czy jest to poprawne. Czy może najlepiej dla odbić w oknach wstawić bitmape w slocie reflection materiału? Edytowane 2 Kwiecień 2010 przez jarox
Hynol Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Nie w slocie reflection, tylko w slocie enviroment.
jarox Napisano 2 Kwiecień 2010 Autor Napisano 2 Kwiecień 2010 Tak wiem, tylko jak dam do slotu enviroment np. lekko zachmurzone niebo a w odbiciach okien chce np. miasto z innej mapy Hdri to jak to wykonać? Może naprzeciwko bloku który stworzyłem ustawić pionowego Plane z teksturą miasta bez cieni itd nie mam pojęcia czy tak się robi.
Hynol Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Ja mówię o slocie enviroment w materiale - on służy do nadpisania tego co jest wsadzone w slot enviroment globalny. Slot enviroment w materiale służy właśnie do nadpisania odbić i refrakcji na obiekcie. Plane z teksturą miasta też da radę. Ale najlepiej w PSie nakładać jeżeli to nie jest animacja.
jarox Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 Racja, dzięki. Wcześniej uczyłem się opcji materiału Standard, gdzie nie było tego slotu w Arch Design faktycznie jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się