Napisano 2 Kwiecień 201015 l Witam wszystkich. Czy jest możliwośc ustawienia innej mapy Hdri dla odbić a innej dla samego nieba? Renderuje w Mental Ray 3ds max. Problemu dodaje jeszcze system Daylight (mr Sun, mr Sky) jeżeli chodzi o niebo, odznaczam Aerial Perspective w opcjach światła żeby byla widoczna bitmapa ale niewiem czy jest to poprawne. Czy może najlepiej dla odbić w oknach wstawić bitmape w slocie reflection materiału? Edytowane 2 Kwiecień 201015 l przez jarox
Napisano 2 Kwiecień 201015 l Autor Tak wiem, tylko jak dam do slotu enviroment np. lekko zachmurzone niebo a w odbiciach okien chce np. miasto z innej mapy Hdri to jak to wykonać? Może naprzeciwko bloku który stworzyłem ustawić pionowego Plane z teksturą miasta bez cieni itd nie mam pojęcia czy tak się robi.
Napisano 3 Kwiecień 201015 l Ja mówię o slocie enviroment w materiale - on służy do nadpisania tego co jest wsadzone w slot enviroment globalny. Slot enviroment w materiale służy właśnie do nadpisania odbić i refrakcji na obiekcie. Plane z teksturą miasta też da radę. Ale najlepiej w PSie nakładać jeżeli to nie jest animacja.
Napisano 3 Kwiecień 201015 l Autor Racja, dzięki. Wcześniej uczyłem się opcji materiału Standard, gdzie nie było tego slotu w Arch Design faktycznie jest.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto