Tomasz Kucharz Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 (edytowane) Witam - którkie pytanie mam bipeda a na nim siatke z phisique - proporcje kosci troche inne niż ludzkie :-) przy ładowaniu bvh do motioncapture biped zmienia kształt na strandardowy - czy jest mozliwośc importu samego ruchu bez ingerencji w istniejącego bipeda (proporcje kosci itp) pozdr Edytowane 2 Kwiecień 2010 przez Tomasz Kucharz PS - mowa o 3ds max 9
SUPER_OkO Napisano 2 Kwiecień 2010 Napisano 2 Kwiecień 2010 Witam. Po zaimportowaniu bvh zapisz plik jako bip nastepnie otworz scene jeszcze raz i wczytaj bip zamiast bvh.. jakos tak to sie robilo. Pozdrawiam.
Gr3G Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 Przed wczytaniem animacji postaw bipeda w Figure Mode i zapisz go do *.fig. Wyłącz Figure Mode i wczytaj animację. Biped zmienił kształty więc włącz znowu Figure Mode i wczytaj zapisany wcześniej plik *.bip. Teraz po wyłączeniu Figure Mode wszystko powinno być ok :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się