astrologos Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Hello, o co tu chodzi? Nie mogę zweldować vertexów. I dlaczego jedne są żółte a inne białe?;) Wireframe robiłem refinem. Weld nie łączy vertexów! pozdro!
mafida Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 W editable spline można weldować tylko vertexy które maja jedną stronę wolną(końcowe).Nie moga z jednego vertexa wychodzić 3 segmenty.To i tak nie ma znaczenia i tak powstanie powierzchnia wystarczy żeby były mniej więcej w tym samym miejscu w przestrzeni.Użyj -ustaiw vertexy w tym samym punkcie. Pozdr:)
astrologos Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 Szkoda czasu na splajny - efekt tragiczny po modyfikatorze surface, od razu trza było budować z poly. dzienks!
mafida Napisano 3 Kwiecień 2010 Napisano 3 Kwiecień 2010 Che,che a czego się spodziewałeś,to nie nurbs'y:D
astrologos Napisano 3 Kwiecień 2010 Autor Napisano 3 Kwiecień 2010 (edytowane) Całą siatkę trzeba praktycznie odbudować od nowa. Kara musi być hehe;) p.s. nobel dla twórców polymodelingu!:P Edytowane 3 Kwiecień 2010 przez astrologos
Rekomendowane odpowiedzi