darknaner Napisano 7 Kwiecień 2010 Napisano 7 Kwiecień 2010 (edytowane) Witam... robie coś takiego (pierwsze starcie z lwf) milewidziana krytka i opinia o kolorystyce, w którym kierunku sie skierować wersja soft i wersja doomed :) hi_resy cam1 cam2 cam3 cam4 a tu takie testy i wstępne proby interioru wypiek po PS wypiek przed PS czy mój render z lwf powinien wyglądać tak jak wygląda? dość wyblakłe kolory... jakybście sie podzielili wiedzą jak wam wypiekają sie rendery w LWF (czy tez takie blade) to byłbym wdzięczny Edytowane 17 Kwiecień 2010 przez darknaner
Mulholland Napisano 17 Kwiecień 2010 Napisano 17 Kwiecień 2010 Przy ołtarzu na podłodze pojawia się tiling tekstury. Poza tym nie wiem jaki to jest materiał ale przydałby się jakiś refleks na tej podłodze. Nie wiem czym są te niebieskie kwadraciki na ławkach. Obstawiam na książeczki do nabożeństwa. :) Ogólnie mi się podoba, zwłaszcza exterior z wypranymi olorami. Może tylko ten czubek kościoła nieszczęśliwie ucięty.
darknaner Napisano 17 Kwiecień 2010 Autor Napisano 17 Kwiecień 2010 kolejny UP ^ czubek ucięty bo wolałem go uciąć niż pozostawić stykający sie z krawędzą zdjęcia. kwadraciki to oczywiście ksiązeczki... jakieś. z tailingiem walcze
09121986 Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 upa nie widać ;p No pierwszy render spoko i ten ostatni z dofem najlepszy.Reszta tak srednio mi podchodzi , środek cienko. na tym od frontu chmurki ci sie u gory rozjechaly ;p To czarne z białymi fugami to płytki ? Słabiutko wyszły ... widze ze bez PS'a to by była prze lipa , staraj sie wyciagać z maxa jak najwiecej a PS'a traktuj jako tylko lekkie ulepszenie renderu , bo przy animacjach juz Ps ci nie pomoże ;) to takie na przyszłość spostrzerzenie :) Powodzenia , keep on working!;)
darknaner Napisano 21 Kwiecień 2010 Autor Napisano 21 Kwiecień 2010 thx, up poszedl do pierwszego postu. srodek faktycznie cienko bo dopiero testy. niebo mialem takie na orginalnym zdjeciu co podkladalem, nawet mi sie to podobało, taki blur od wiatru. Ale uwagi cenne. dopiero wczoraj znalazlem magiczny przycisk "do not affect color" dzięku któremu gamma 2.2 nie wypłukuje mi kolorów :P czarne z bialymi fugami? gdzie one są bo nie wiem o czym mówisz. i co z nimi nie tak?
Camel Napisano 21 Kwiecień 2010 Napisano 21 Kwiecień 2010 Fajne. Nadal na 4 GB? :D Architekturka budynku fajna, ale odnosnie renderow nie mam komentarza. Choć mimowolnie mówiąc, fajne :)
darknaner Napisano 22 Kwiecień 2010 Autor Napisano 22 Kwiecień 2010 nadal. To chyba max co moge wycisnąc z kompa. 3 i troche mln poly + zielko w proxy
09121986 Napisano 22 Kwiecień 2010 Napisano 22 Kwiecień 2010 nom te chmurki wygladaja jak rozciągnięta panorama trosze :) No to cos czarnego z bialymi paskami na 3cim renderku ;) no wygladaja jak przyklejona fototapeta :) działaj fajnie sie zapowiada :D
darknaner Napisano 22 Kwiecień 2010 Autor Napisano 22 Kwiecień 2010 a tooo... Takie samo (z drobnymi różnicami) jest w oryginale. To jakieś szkoło/szyba do wewnętrznego pomieszczenia, te białe fugi to (nie wiem jak to nazwać) przedziałki na tych szybach, są wypukłe. z racji tego ze wyszlo całkowicie czarne to malo co tam widać i ogólnie lipa, co prawda na moich referkach te elementy też są całkowicie czarne ale... wiadomo... nie takie czarne. neistety proejkcić stoi chwilowo... maturka itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się