VJ_Adams Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 (edited) Witam Postanowiłem zrobić animacje kostki która rozbija ścianę i kuli która spada na sześcian kostek. Niestety po stworzeniu takiej animacji niektóre cegły i klocki na sobie brzydko i nierealistycznie nachodzą, co jest powodem stworzenia takich błędów w animacji? Screeny: Pozdrawiam Adam Edited April 9, 2010 by VJ_Adams Link to comment Share on other sites More sharing options...
OZBORN Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 dołączam się do pytania. Dodam że przy tego typu animacji w reactorze często dochodzi do wciśnięcia się "cegiełek" pod podłoże na którym stoją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sly Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Sprawdźcie czy używacie dla obiektów "concave mesh" czy "mesh convex hull" - różnica jest. Warto też pamiętać o parametrze "shell". pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now